Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar maar er is geen zinnig woord over te zeggen. Misschien is het bij de bruiklener misschien vooral onkundigheid geweest. Maar dat is het punt waarop de eigenaar moet ingrijpen. Zolang wij de pony niet kennen, niet weten wat er gebeurd is etc. kunnen wij hier niets zinnigs over zeggen....
maar dat ligt dan weer meer aan mij... terpentijn schreef:Vooralsnog heeft bruikleenster in mijn optiek dus de schijn behoorlijk tegen zich.
Lianne86 schreef:Daarom zei ik ook al, het zou mij nooit overkomen als ik een paard in bruikleen zet. Hij kan ziek worden, daardoor mager zijn geworden.. Maar dan schrik ik er niet van, want ik zou er van op de hoogte zijn geweest... Maar vooral als het al zo erg is misgegaan....
+ Het feit dat er meteen een boek over wordt geschreven... Tjah... Sorry... Dan denk ik meteen "slachtofferrol en aandachtsg**l"maar dat ligt dan weer meer aan mij...
terpentijn schreef:Ik neem aan dat iemand diens paard niet ergens in bruikleen geeft aan de andere kant van het land. netjes met contract en al, om er dan nog wekelijks naar toe te moeten reizen om de boel te controleren? Daar zit buiten een contract ook een stuk vertrouwen bij inbegrepen.
lieveli schreef:Lianne86 schreef:Daarom zei ik ook al, het zou mij nooit overkomen als ik een paard in bruikleen zet. Hij kan ziek worden, daardoor mager zijn geworden.. Maar dan schrik ik er niet van, want ik zou er van op de hoogte zijn geweest... Maar vooral als het al zo erg is misgegaan....
+ Het feit dat er meteen een boek over wordt geschreven... Tjah... Sorry... Dan denk ik meteen "slachtofferrol en aandachtsg**l"maar dat ligt dan weer meer aan mij...
Dat ligt inderdaad aan jou dan en dat had je niet op die manier hoeven uitspreken. Wat een naar oordeel.
Verder vind ik het toch wel heel bizar dat dit je 2 keer overkomt. Iets met een steen en een ezel.
ik weet het... En tis niet naar bedoeld... Maar ik kan heel slecht tegen slachofferrolletjes, terwijl het enige slachtoffer het paard is... En ja, het is een nachtmerrie voor elke eigenaar om je paard zo aan te treffen, maar dat is te voorkomen als jij je plicht als eigenaar nakomt..._Mondy_ schreef:Ts wat ik me wel afvraag, heb je toestemming om de foto's van de bruiklener te gebruiken ?
Je zet ze nu wel op inet maar vind ik persoonlijk niet zo netjes gezien er bijv ook kinderen op staan. Over het hele verhaal bemoei ik me verder niet, ik denk nl dat hier nog meer speelt dan is verteld.
Mindim schreef:Nogmaals, waar staat dit, waar staat dat CC er nooit een dierenarts naar heeft laten kijken?
Ik lees juist iets anders:crazycactus schreef:Ik ben erg verdrietig door dit topic... Pres heeft is bij ons niet verwaarloosd of iets dergelijks ze is ziek geweest en dat heb ik laten nakijken door de dierenarts, ze was toen ze met Naomi meeging al weer behoorlijk opgeknapt. Sorry hoor maar ik vind dit geen stijl.
Naomi schreef:Nou sorry hoor..Ik wist niet dat je je aangevallen voelde.
Dit is mijn verteld en zo ben ik ingelicht toen ik een juridische procedure aanging. Ik denk dat een advocaat en de politie hier niet over liegen tegen mij. Dus ik heb volgens de regels via hun advies gehandeld. Ik heb zelf geen zin in een juridische procedure aan mijn kont.