Ik mag misschien naar HE, het enige probleem is dat ik bijna 2 uur weg woon van Deurne en ik totaal geen fan ben van treinen. Iemand die ook met de auto gaat en nog een plekje over heeft? Dit wordt mijn eerste keer, m'n moeder kan niet rijden want dan valt ze om voordat we er zijn
Ik woon in Elburg, Gelderland Zowat niemand kent mij op Bokt, maar ik sta er nog iedere dag versteld van hoe aardig bokkers zijn voor elkaar zonder dat ze elkaar ooit gesproken hebben. M'n moeder denkt dat er nooit iemand een wildvreemde mee gaat nemen die kant op, maar ik vraag het toch maar
Dat zou fijn zijn, ik moet zelf nog even kijken of het wel uit zou komen op zondag, maar dan is er in ieder geval iemand die een plekje heeft
Mjetterd
Geplaatst: 17-07-13 16:58
Ik ben nog niet zeker of ik zondag ga hoor , maar als ik ga is het met 1 vriendin, dus dan nog plek over . 26 augustus weet ik het ongeveer. Ga jij alleen dan, als je gaat?
Ja, mijn moeder loopt erg moeilijk (MS) dus die kan niet mee. Ze zou wel mee kunnen met een rolstoel ofzo, maar dan kan ze alsnog niet rijden. Mijn vriendinnen zijn helaas niet het type die naar HE zouden gaan.
Mjetterd
Geplaatst: 17-07-13 17:19
Een paar van mijn vriendinnen ook niet, maar ze zijn erg gevoelig voor mijn overtuigingskracht , dus ze gaan nu wel mee. Nou je laat maar weten of je interesse hebt ...
Ik ga dit jaar ook weer heen maar nu niet als bezoeker. Al jaren is het Appaloosa Stamboek afwezig en daar komt nu verandering in. De meiden van het NoordHollandse Appaloosa team gaan de stamboekstand bemannen. Helaas kunnen we hierdoor niet zelf rijden maar 1 lid gaat een kur op muziek rijden en een TREC demo en er gaat waarschijnlijk ook een merrie met veulen mee. Beide gaan ook deelnemen aan de rassenparade. We hebben er zin in. Hoor morgen of de overnachting voor paard en mens is geregeld. Het is voor ons heel ver rijden en het is niet te doen om weer naar huis te gaan. Dus best wel even een geregel. Maar ook bezig met verschillende acties.
Wat leuk, appaloosaas! Riraito; binnenkort komt het HE-subforum ook weer. Daar komt vast ook weer een carpooltopic, voel je vrij om dat dat te openen straks hoor!
Mjetterd
Geplaatst: 18-07-13 08:52
Leuk dat er dit jaar ook een appaloossa stand is ! Kom ik ook wel even langs.
Carpool topic is inderdaad een goed idee! Ik wil best iemand meenemen, als het een beetje op de route ligt.
Ik vraag me af, is het zo dat als je jaren heen gaat je op een gegeven moment niets nieuws meer ziet? Want veel dingen zullen wel redelijk overeen komen met eerdere jaren
Er is zoveel te zien dat ik het niet in drie dagen red. Zijn dingen die ik vorig jaar niet gezien heb dus die kijk ik dan weer dit jaar. En het is sowieso altijd gezellig in de Lounge.
Carpoolen is voor HE echt een goed idee Helaas kan ik niemand iets bieden, sorry... Maar ik hoop echt dat er veel mensen op die manier een gezelliger reis hebben én kosten besparen.