Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Megamutsj schreef:Manege stal van Brenk, jaren met plezier gereden. Ik ken zelfs nog de oude groene stal waar ze in stands stonden en de paarden in donkere kleine stallen. Het ziet er nu echt geweldig uit, om een puntje aan te zuigen.
Heb er een hele leuke tijd beleefd en ben blij dat ik destijds voor die manege heb gekozen!
liljebo schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar was verbijsterd over een negatieve reactie. Ik vond het juist heel leuk om te zien hoe de paarden hier lekker in een ruime, schone stal staan, gewoon sociaal contact met elkaar kunnen hebben en de ruimte hebben.
Dat zie ik duizend keer liever dan schoongeboende paarden in een klein hokje in alle eenzaamheid.
Mijn complimentjes voor deze manege. Kunnen er veel een voorbeeld aan nemen.
KimD schreef:Het spijt me zeer maar ik vind alle paarden ontzettend onverzorgd uitzien en teveel paarden in de stal.
Oh hemel....
hannahaapje schreef:Megamutsj schreef:Manege stal van Brenk, jaren met plezier gereden. Ik ken zelfs nog de oude groene stal waar ze in stands stonden en de paarden in donkere kleine stallen. Het ziet er nu echt geweldig uit, om een puntje aan te zuigen.
Heb er een hele leuke tijd beleefd en ben blij dat ik destijds voor die manege heb gekozen!
Zomaar een gokje, heet je Mandy?