Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb elke week springles, en om de week dressuur en ik wil ook graag gaan crossen in de toekomst. Eergisteren heb ik een mailtje gehad dat Winston en ik mee mogen doen met de KNHS beloftetrainingen
, dus daarvan krijg ik ook nog 8 dressuur trainingen! lieke_winny schreef:Ah dat filmpje, kei leuk![]()
Ik ben eigenlijk echt overal voor in en mijn paard meestal ookIk heb elke week springles, en om de week dressuur en ik wil ook graag gaan crossen in de toekomst. Eergisteren heb ik een mailtje gehad dat Winston en ik mee mogen doen met de KNHS beloftetrainingen
, dus daarvan krijg ik ook nog 8 dressuur trainingen!
! lieke_winny schreef:Ik weet eigenlijk niet ofdat ze dat in alle provincies doen (ik dacht van wel). Iedereen tussen de 12 en 19 ongeveer die in de L en M rijden van dressuur, springen of cross hebben een mail gehad van de KNHS. In deze mail werd je uitgenodigd voor een selectie van de beloftetrainingen, die selecties zijn al geweest (in de kerstvakantie) en toen heeft iedereen die zich had opgegeven een half uur les gekregen in dressuur en/of springen. Uit deze grote groep zijn weer mensen gekozen die ook daadwerkelijk mee mogen doen aan de trainingen. Ik zit daar dus bij! Ik krijg nu met mijn paard 8 dressuur lessen in een groepje van 3 van 3 kwartier van Marrigje van Baalen en Suzan van Deursen (in locatie oosteind, andere lesgevers op andere locaties), en dan nog 8x een uur mentale training van Marion Schreuder. Heel erg leuk dus!
lijken me leuke dingen! 
en ik ben er trots op