Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita_ schreef:CleovG schreef:Ik heb liever geen shirt met een V hals, dan komt m'n sport bh er zo snel bovenuit en dat vind ik er echt niet uit zienSportBH! Die moet ik nog nieuw aanschaffen tegen die tijd..
Zucchero schreef:listiglistje schreef:Vorig jaar niemand gezien met t-shirt+ ik stik al van de shirtjes....
Maar dit ben ik te paard met cap![]()
[ Afbeelding ]
Dan heb je echt onvoldoende op mij gelet!! Ik draag zowel de trui als de polo's graag!! Ik zou dus wel weer willen
original schreef:Wat leuk dat zoveel mensen elk jaar gaan, dat laat toch wel zien dat het het geld zeker waard is!
@ heleenxx: Vind je het niet jammer dat je dan maar 1 les per dag kan meerijden?
heleenxx schreef:original schreef:Wat leuk dat zoveel mensen elk jaar gaan, dat laat toch wel zien dat het het geld zeker waard is!
@ heleenxx: Vind je het niet jammer dat je dan maar 1 les per dag kan meerijden?
Op zich wel, maar ik ben zuinig op mij jonge paard, die moet nog zeker 20 jaar mee![]()
En de rest van die week vermaak ik me ook wel met foto,s maken en kijken.
Yvie_Juudje schreef:heleenxx schreef:
Op zich wel, maar ik ben zuinig op mij jonge paard, die moet nog zeker 20 jaar mee![]()
En de rest van die week vermaak ik me ook wel met foto,s maken en kijken.
De gezelligheid maakt een hoop goed!!
Twee jaar geleden hield de week voor mij op woensdag ochtend op, dus maar 3 echte lessen gehad en de leukste moesten nog komen.
Heb mij geen moment verveeld en mijn paardje mocht van alle lieve mensen daar zo lang mogelijk in de paddock![]()

XxDeemsx schreef:wil iemand ff helpen
m'n mams wil dat ff weten hoe en wat over die T-shirts
Picassox schreef:Picassox schreef:Slapen:
Wanted2003
Listiglistje
Yvie_Juudje
_coquette_
xXDeemsX
Debbie
Zucchero
Venthe
passie
Wordt erg gezellig zo!
Over die t-shirts, ik vind een t-shirt leuker dan een polo, draagt makkelijker en is minder dik. Ik heb vaker zelf een t-shirt aan.