Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pasha schreef:Nou de grote wegen waren misschien wel goed te doen geweest.. maar de toeweg naar het concours echt niet hoor!! Dat was vragen om problemen, ook het parkeerterrein wat net niet af was lag helemaal onder de sneeuw waardoor je niet meer precies kon zien waar je wel en niet kon rijden...
Geen kans dus om het door te laten gaan...
De wedstrijd wordt niet verplaatst naar een ander weekend, aangezien we over 2 weken alweer een springconcours hebben en over 4 weken alweer de volgende dressuurwedstrijd
Pasha schreef:Nou de grote wegen waren misschien wel goed te doen geweest.. maar de toeweg naar het concours echt niet hoor!! Dat was vragen om problemen, ook het parkeerterrein wat net niet af was lag helemaal onder de sneeuw waardoor je niet meer precies kon zien waar je wel en niet kon rijden...
Geen kans dus om het door te laten gaan...
De wedstrijd wordt niet verplaatst naar een ander weekend, aangezien we over 2 weken alweer een springconcours hebben en over 4 weken alweer de volgende dressuurwedstrijd
. Volgens mij lag hier ook wat minder sneeuw als bij jullie, want zag foto's voorbij komen waarvan ik dacht jemig! Ik start zowiezo eind maart in vragender. Heb er zin in
Foutloos en 66 voor stijl
en het was weer strak geregeld. Haha alleen zat ik op een gegeven moment toen we aan de koffie zaten de deur meerdere keren dichtdoen van de kantine naar de bak haha, het was best fris. Haha.
helemaal zin in
Uiteindelijk 8e & 9e, waren 7 prijzen. Nuttig commentaar op de coupon, vond wel dat er weinig winstpunten waren.