Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Jeetje zit 5 minuten even te prutsen met de gsm en nu lees ik dit!
Senna heel veel sterkte en geef je moeder ook een knuffel van me. Hopelijk is ze snel terug met goed nieuws. Kan goed dat ze heeft gehoord dat jullie weggaan en dat ze daarom zo'n actie doet, omdat het doordringt. Voel me nu helemaal schuldig met mijn ideetje
senna1234 schreef:Mijn moeder heeft net tussendoor even snel gebeld, ze is al op stal, en gaat nu -met politie en staleigenaar- op zoek naar pony en het meisje.
Het meisje is ook verdwenen. Dus waarschijnlijk heeft ze de pony ontvoerd.
senna1234 schreef:Mijn moeder heeft net tussendoor even snel gebeld, ze is al op stal, en gaat nu -met politie en staleigenaar- op zoek naar pony en het meisje.
Het meisje is ook verdwenen. Dus waarschijnlijk heeft ze de pony ontvoerd.
xLauLaUx schreef:Benieuwd welk excuus die moeder nu nog gaat bedenken dat haar dochter niks verkeerd doet... Volgens mij mag een kind voor diefstal naar de jeugdrechter toe?
Traiectum schreef:xLauLaUx schreef:Benieuwd welk excuus die moeder nu nog gaat bedenken dat haar dochter niks verkeerd doet... Volgens mij mag een kind voor diefstal naar de jeugdrechter toe?
Alleen als ze ouder dan 12 is.