Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Heb ook al een fries gekocht die niets kende, en dat verliep beter
Arabiertje* schreef:Een handelaar, denk je dat echt? Denk je nu echt dat ik paarden koop en verkoop om er geld uit te slagen? Dan ben je verkeerd. Zoek het woord handelaar op, een handelaar denkt enkel aan geld. Al gaat Nib voor mij part weg voor 5 euro, een goede thuis is belangrijker als geld. En dan noem ik mezelf geen handelaar, maar iemand die nog altijd paarden graag ziet.
Arabiertje* schreef:Ik geef mijn paarden ALLES wat ze nodig hebben, maar als ik zie dat nib niet gelukkig is en ja daar kan misschien wel wat tijd overheen waaien dan maak ik liever de keuze voor mijn paard zelf als hem nog 3 maanden hier ongelukkig te zien
Thirteen schreef:Maar als je geen handelaar bent, waar blijf je dan het geld halen ? Je bent werkzoekend ? Blijven je ouders je dan steunen en alles netjes betallen ? ? ? ? ...
Arabiertje* schreef:Een handelaar, denk je dat echt? Denk je nu echt dat ik paarden koop en verkoop om er geld uit te slagen? Dan ben je verkeerd. Zoek het woord handelaar op, een handelaar denkt enkel aan geld. Al gaat Nib voor mij part weg voor 5 euro, een goede thuis is belangrijker als geld. En dan noem ik mezelf geen handelaar, maar iemand die nog altijd paarden graag ziet.
TLNLSDB schreef:Arabiertje* schreef:Een handelaar, denk je dat echt? Denk je nu echt dat ik paarden koop en verkoop om er geld uit te slagen? Dan ben je verkeerd. Zoek het woord handelaar op, een handelaar denkt enkel aan geld. Al gaat Nib voor mij part weg voor 5 euro, een goede thuis is belangrijker als geld. En dan noem ik mezelf geen handelaar, maar iemand die nog altijd paarden graag ziet.
Hou het dan vooral lekker bij zien joh !![]()
is voor iedereen beter.