Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moniek21 schreef:Ik vond het beeld erg prettig om naar te kijken erg vriendelijk gereden de draf stukken zijn erg netjes al mag ze in de hoeken hem proberen iets terug te zetten en na de hoek weer te gaan rijden dan krijg je ze en hou je ze meer op achter, de galop vond ik wat vlak maar wel correct in de middengalop zou ik meer verschil willen zien meer markeren bij het terug komen. Het stappen doet hij goed maar ook wat almeerder gezegt is zou hij in de middenstap meer mogen dalen in de hals .
Maar het is overal zeker een knappe proef er zijn een hoop ruiters die hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik kom op 210 pnt uit
moniek21 schreef:Ik vond het beeld erg prettig om naar te kijken erg vriendelijk gereden de draf stukken zijn erg netjes al mag ze in de hoeken hem proberen iets terug te zetten en na de hoek weer te gaan rijden dan krijg je ze en hou je ze meer op achter, de galop vond ik wat vlak maar wel correct in de middengalop zou ik meer verschil willen zien meer markeren bij het terug komen. Het stappen doet hij goed maar ook wat almeerder gezegt is zou hij in de middenstap meer mogen dalen in de hals .
Maar het is overal zeker een knappe proef er zijn een hoop ruiters die hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik kom op 210 pnt uit
The_Stig schreef:Beetje jammer dat hier geen reactie op komt...aerdenhout1 schreef:Dan moet je toch eens een keer naar wedstrijden gaan kijken yelly... want menig Z ruiter zou in mijn ogen nog geen L2 mogen starten, maar dat ziet jammer genoeg niet iedereen zo!
En... het ene paard is het andere niet, je kan een paard GP klaar hebben en met de volgende niets kunnen beginnen, ben je wel GP ruiter, maar nog geen handige ruiter natuurlijk!
Zou je eens een filmpje willen plaatsen van een combinatie die in jouw ogen wel M-waardig is?
Liselot schreef:moniek21 schreef:Ik vond het beeld erg prettig om naar te kijken erg vriendelijk gereden de draf stukken zijn erg netjes al mag ze in de hoeken hem proberen iets terug te zetten en na de hoek weer te gaan rijden dan krijg je ze en hou je ze meer op achter, de galop vond ik wat vlak maar wel correct in de middengalop zou ik meer verschil willen zien meer markeren bij het terug komen. Het stappen doet hij goed maar ook wat almeerder gezegt is zou hij in de middenstap meer mogen dalen in de hals .
Zou je misschien meer leestekens willen gebruiken?