Overijsselse kampioenschappen outdoor 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeVivaldi

Re: Overijsselse kampioenschappen outdoor 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:22

Danieke: Jammer dat het niet helemaal lekker ging. Maar wel positief dat ze op 1 lijn zaten, en het zijn nog geen punten om voor te schamen, vooral niet als je gevoel over de proef ook niet top was.

Bente: Wel nette punten hoor. Jammer dat je niet nog een proef mocht, maar dan moet je inderdaad vaak een topproef voor je gevoel rijden anders lukt dat al niet.

Daantjuh: Pff wat een verschil zeg, altijd balen dat. Zou voortaan toch even naar de jury gaan, vaak vinden ze het niet erg en anders zijn het niet echt vakmensen, ze moeten toch nog een tijdje aanwezig zijn.

Daphne: Mooie score met Zoratine, jammer van de spanning. Balen van het springen! Goed gedaan met het andere paard. En het is logisch dat ze op zijn bij de finaleproef, toch erg goed resultaat :)

Nicolet: Fijn dat je tevreden bent, mag ook zeker met zulke punten :) werd door de jury's iniedergeval gelijkwaardig beoordeeld.

Marcia: Heb je al even gesproken maar echt apart dat puntenverschil. Echt extreem, maar gefeliciteerd met je 3e plek en lekker knallen op het NK.

Melissa: Ook jou al uitgebreid gesproken. Toch erg goed gedaan! En ze is weer een ervaring rijker door de ereronde :D

Chantal: Gefeliciteerd! Heb je gezien ja met de prijsuitreiking, hij vond het wel erg leuk he hahaha. Wel goed dat je hem even op zn plek zette anders was het nog een mooie show geweest denk ik haha :P Ook weer een ervaring rijker.

Ik heb gister voor de vereniging in het L1 gestart. Was tevreden over de proef en de jury ook, had 192 punten :) voor de vereniging maakte we al geen kans meer omdat iemand gewoon niet is komen opdagen. Is ons vorig jaar ook gebeurd vind het gewoon schandalig, bel dan van ter voren dan kan een reserve starten. Pff..

Sabine81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:44

Ik ben 2e geworden in de L2! Superblij met het resultaat en het startbewijs voor de Hippiade.

(Alleen jammer dat ik de gewonnen zak voer moet ophalen in Hengelo Gld. Dat is nu niet bepaald naast de deur.)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:57

AnkeVivaldi schreef:
Chantal: Gefeliciteerd! Heb je gezien ja met de prijsuitreiking, hij vond het wel erg leuk he hahaha. Wel goed dat je hem even op zn plek zette anders was het nog een mooie show geweest denk ik haha :P Ook weer een ervaring rijker.

Haha, nou leuk zou ik het niet willen noemen, vooral heel eng! Ik ken haar inmiddels een beetje en als ze zo in de startblokken gaat, gaat ze echt gruwelijk hard als ik loslaat. Dus besloten om dat maar even niet te doen! Maar ze vond het gewoon heel erg spannend, kan ik d'r ook niet kwalijk nemen hoor :)

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:51

Chantal, Melissa: beide prijsuitreikingen heb ik gezien, haha! Jullie maakten er beide een spektakel van :))!

Flootje gedroef zich voorbeeldig en zette een mooie middendraf in :D

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:28

prijswinnaars gefeliciteerd!!

marsmars, jou paard heb ik nog even voor zitten kwijlen hoor.. wat een gave bok!!

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:37

Haha Thanx! Ben er zelf ook wel erg gek mee! Hopelijk kan ik haar nog een tijd blijven rijden :j!