Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinda_Dipje schreef:@Ragdollcat: Mooi om nog zo'n verhaal te horen, petje af! Doet me zo'n goed! Hopelijk hebben jullie samen nog veel mooie jaren voor de boeg!
saral schreef:Super dit. Dekt helemaal de lading van mijn idee: "Geloof in je Paard".
Ik ga je niet vervelen met mijn hele geschiedenis, maar ook die van mij is al twee keer finaal afgekeurd en is daarbij ook nog eens een Haflinger. Actuele situatie: Z2 met winstpunten en nog volop in groei.
Zet hem op, geloven is het halve werk, dat blijkt maar weer.
pinuts schreef:wat goed dat je hem terug genomen hebt! Wel vind ik het ( sorry ) wel vreemd dat je zon paard verkoopt.. terwijl je nog 2 andere paarden hebt. Ik vraag me ook af of je hem hier wel een plezier mee doe als ik dit zo lees. Probeer realistisch te blijven, ik heb met mijn eigen paard jaren terug ook een weg afgelegd om hem steeds beter te krijgen, en dat vergt zoveel energie en tijd.. en hij mocht alsnog weg gebracht worden. Ik weet hoeveel kracht je dan hebt om er alles aan te doen, ik hoop voor jou dat het goed komt.. want zo te lezen heb je er alles voor over! Ik heb er respect voor!
Pinda_Dipje schreef:Ik ben zojuist een beetje met een domper gevoel teruggekeerd van stalLagune stond bij aankomst nog heerlijk op de weide met de twee andere paarden, en ookal reageerde hij wel... Hij was zoooo vreselijk down, 0 response op zijn favo-snacks en hij strompelde maar wat achter me aan. Eenmaal op stal bleek hij vreselijke jeuk te hebben en viel hij om de haverklap bijna om als hij zichzelf wilden kriebelen.
Uiteindelijk dus maar een rosborstel te hand genomen om hem van die ellendige jeuk af te helpen... Daar verkregen we welliswaar geweldige dankbare reacties voor in de plaats maar op een 1 of andere manier bleef hij volledig uit zijn doen. Ineens oversteeg me weer even die twijfel; "doe ik hem hier nog wel een plezier mee?"
![]()
Stom he? Volgens mij was hij enkel strontchago van al die jeuk en had het niets met zijn gezondheid Te doen hoor, ik eis gewoon een vrolijk paard met een pretbek natuurlijk![]()