Ik zit me echt ernstig te bedenken of 2m wel genoeg is. Omdat het tafels regelen nogal wat kosten met zich mee ging brengen, heb ik besloten mijn zadelbok mee te nemen. Mooi meubel voor de uitstalling van de spullen. Maar dan heb ik ook nog de schildersezel... en een tafeltje voor de schilderspullen... als nu blijkt dat het niet past, kan ik dan ter plekke nog een metertje extra erbij huren?
ik zou ook wel willen kijken ! leuk ,alleen ik heb niks voor de verkoop
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-12 15:42
@ Duke: dat kan, dan deel ik je bij deze gewoon in op 1 van de twee poetsplaatsen. Daar luistert de indeling qua meters wat minder nauw dan in de binnenbak No charge
@ Vigo: dan kom je toch gewoon gezellig langs om te sjoppen?
Misschien dat ik morgen wel besluit om het weekend bij mijn ouders door te brengen, dan ga ik wel even een kijkje nemen en anders wordt het me iets te ver rijden, hahaha
Edit: Ik bedacht me net dat ik eigenlijk nog wel redelijk wat spulletjes heb om te verkopen.. en voor 2,50 voor een plek is dat de moeite waard (kan ik het meteen weer uitgeven )
Zo dom vandaag. Ik had het nota bene net nog over de markt gehad, ik wil gedag zeggen.. Moest echt heel diep nadenken wanneer ik iedereen weer ging zien, dacht dinsdag, maar was er niet zondag ook iets?
Zo, ik heb een opklapbare tafel kunnen ritselen. Kan ik mooi nog mijn zadelkar ernaast kwijt voor mijn zadel. Zal ook een stoel meenemen want de gehele dag staan lukt nog niet (nieuw heupje gekregen). Heb er zin in!