Hoofdstelloze buitenrit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:18

Moderatoropmerking:
TS heeft inmiddels wel door dat dit niet heel slim was, ik wil jullie dan ook verzoeken de discussie over hoofdstelloze buitenritten en alle gevaren daaromheen door te zetten in het topic [RT-D] Zonder hoofdstel op buitenrit., wat speciaal geopend was nav dit topic.

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:38

Ik vindt het prachtig meid!
Wauw...geniet van wat jij met je paard kan!

SabineC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:48

Wat een gaaf filmpje & wat een knapperd !
Leuk om te zien :j

saskiakefie

Re: Hoofdstelloze buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:16

Heel gaaf, lekker vrij zo!! :j Paardje geniet er ook duidelijk van.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:23

Knap hoor, je hebt een fantastische band met je paard...dat is duidelijk...zalig moet dat zijn!! :)

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:03

Neonlight schreef:
TS heeft inmiddels wel door dat dit niet heel slim was, ik wil jullie dan ook verzoeken de discussie over hoofdstelloze buitenritten en alle gevaren daaromheen door te zetten in het topic [RT-D] Zonder hoofdstel op buitenrit., wat speciaal geopend was nav dit topic.

Ik begrijp je opmerking niet Neonlight. Mogen er vanaf nu alleen maar reacties zoals "gaaf", "prachtig" enz. En als dat mag dan neem ik toch aan dat ook reacties zoals "niet gaaf", "ondoordacht", "aandachttrekkerig" enz. mogen of is het tegenwoordig verplicht op Bokt om het eens te zijn met de TS en haar alleen maar over haar caploze bolletje te aaien? Ik dacht dat Bokt een discussieforum was of is het nu opeens een "mutual adoration society" geworden? En waarom mag het in een ander topic wel, we hebben dit topic toch al waarom moet er dan nog eentje bij? Is het de bedoeling dat er een apart topic voor "coole" voorstanders en een apart topic voor "zeurderige" tegenstanders van hoofdstelloze buitenritten komt of hoe moet ik dat nu zien? En als de TS nu snapt zoals jij zegt dat het niet slim was, is het dan wel slim dat iedereen door mag gaan met zeggen dat het "gaaf" is. Dat het gaaf en cool is bovendien ook al heel vaak gezegd hier, dus waarom dan geen slotje op dit topic en in het andere topic zeggen dat je het oftewel gevaarlijk oftewel cool vindt? Graag toelichting voor een Bokker die er niks meer van snapt. :?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:05

Hermelientje,
Jij bent niet de enige, die er niets van snap, ik ook niet. :D

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 21:13

Ze bedoelde denk ik dat discussies hier over in het eerder genoemde topic terecht kunnen, iedereen mag hier uiteraard zijn mening blijven zeggen :)

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:35

xTammyy schreef:
Ze bedoelde denk ik dat discussies hier over in het eerder genoemde topic terecht kunnen, iedereen mag hier uiteraard zijn mening blijven zeggen :)

Maar zeggen dat je het gevaarlijk vindt voor jou en mogelijk andere weggebruikers is toch ook een mening en zoals ik het nu begrijp mag dat van de mod dus niet, maar van jou wel begrijp ik. 8-)

En als er geen discussie gevoerd mag worden dan krijg je al heel snel een topic met allemaal reacties zoals:

Bericht 1:
Cool zeg. *\o/* *\o/*

Bericht 2:
*\o/* *\o/*

Bericht 3:
Levensgevaarlijk. >;)

Bericht 4:
>;)

En ik meende dat Bokt juist niet gek was op dat soort oneliners.

O ja ik had nog helemaal niet gezegd wat een leuke schimmel je hebt! Die foto's met dat oranje setje in je profiel zijn geweldig.
Laatst bijgewerkt door Hermelientje op 10-04-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:41

Inderdaad mag de discussie daar doorgezet worden. Dit is in de eerste plaats een fototopic, reacties op de foto's. De discussie dwaalt uiteindelijk af en het gaat niet meer direct gerelateerd aan de foto's. De boodschap dat het gevaarlijk is is ook bij de TS aangekomen, dat heeft ze zelf gemeldt in dit topic.
In [RIJ-ITP] Regels en Richtlijnen [RIJ-ITP] Rijden in the picture bij de richtlijnen staat ook geschreven dat ook herhalen van commentaar niet op prijs gesteld wordt, en daarmee zijn er genoeg redenen om deze discussie hier te stoppen. :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 00:45

Ik zal vast niet de enige zijn die in eerste instantie dacht 'huh, hoofdstelloos maar dan mét hoofdstel? ' hihi.

Tof dat jij dit met je paard kan! Al zou ik zelf dit niet doen bij de openbare weg (iets met mensen die het grappig vinden om paarden te laten schrikken en je kop op het asfalt), maar ik mag aannemen dat je zelf de risico's beseft.

Mooi paard heb je trouwens :D het laatste shot is echt zo van 'ohm nom nom *hap camera* '

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 02:54

Heb genoten van je filmpje! En nee, ben geen pennymeisje van 10 ;-)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 06:39

Bedankt :)

Ja van mn cap das gewoon stom ben m echt vergeten, nog nooit gehad :=

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 06:57

Super, ik zou het echt niet kunnen en durven. Controle freak.
Mijn haffie zou allang ergens in de sloot staan of niet verder gaan.

Nelson17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:48

Wauuww!! Echt heel gaaf dat je dit met je paard kan!

eline930

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:51

wat gaaf :P
enja je zal toch zelf wel weten wat wel en niet kan met je paard toch? ;)

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:08

Leuk filmpje.. (al vraag ik me ook ffies af, vanwaar de korte draai??).
Dat je geen cap op doet moet je zelf maar weten, je weet wat de risico's/consequenties zijn..
Paard kan wel superbraaf zijn, maar hij kan ook struikelen en vallen.

Verder ziet dit paard er meer relaxt en onder controle uit dan de paarden die ik soms zie op buitenrit.
Wanneer er blinde paniek is maakt de optoming ook niets uit, dan gaan ze sowieso wel!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 19:10

Bedankt :)

Ik was net heen en weer gereden en we moesten dus weer draaien, vandaar die inderdaad iets te korte draai ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 06:50

Op een manier is dit erg veilig trouwens.
Want als jij met je hoofdstel blijft hangen waardoor die stuk gaat, rij jij gewoon verder :j

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:10

Netjes gereden, dit is nu een paard wat echt goed aan de hulpen staat, zoals het hoort. Het dier let op de omgeving, maar ik zie ook iedere keer heel oplettend een oortje naar jou toe gaan.
Complimenten voor je nette zit ook, goed aangesloten aan je paard, denk dat je er echt niet bij het eerste zijsprongetje afligt.

Heerlijk he, ik krijg op het moment dat ik het hoofdstel eraf haal altijd zo'n kop naar me toe van hehe baas dat werd tijd, veel beter, ik snap zo toch ook prima wat je van me wil zonder al die zooi aan mijn lijf. :+

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:18

Ziet er echt goed uit! :D
Je ziet ook echt dat het paard op jou en zijn omgeving let!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 18:42

Gaaf zeg! Prachtig om die beheersing te zien, een paard dat volledig ingesteld is op jou! Mooi!

GelderseRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:14

Wat gaaf! Dat je zonder handen gewoon durft galopperen op straat! Durf ik zelf nog niet hoor... :o & wat een mooi paard heb je!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 20:29

Ik snap wel dat mensen het gevaarlijk vinden hoor, maar er werden nu de hele tijd dingen genoemd over andere mensen in gevaar brengen... Welke mensen in dit filmpje bedoelt men dan :+? Die ene auto? Ohja...... Ik denk dat er ook wel heel veel paarden zijn die gevaarlijker op de weg zijn dan die van jou :)

Heb zelf het idee dat je écht wel weet wat je doet :j ik heb vaker foto's of filmpjes van jullie gezien en het ziet er telkens super uit!

Ga gewoon lekker je ding doen en je (voor zover ik je ken) weet volgens mij heel goed wanneer je zulke dingen wel of niet kan doen :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 21:03

Weer bedankt voor alle reacties :D

ja was te verwachten he die reacties, het is en blijft bokt, dus ook veel mensen met veel meningen :)