Zo... Het is achter de rug... Gráni heeft het super gedaan! Nu hopen dat hij spoedig geneest
@Buster: In een emmertje?? Hier had de hond er ook meteen oog voor, dat zou hier niet zo lang in een een emmertje liggen
pleiada
Geplaatst: 28-02-12 19:24
Super!Herstellen zal wel lukken als de dierenarts het netjes heeft gedaan..Eentje van mij had er wat meer last van dan de anderen en had ook wat vocht onder zijn buik,maar die knapte ook snel op..De anderen waren de volende dag alweer in de wei aan het crossen
Succubi, ik denk dat je geld moet gaan vragen voor al die fotograven die langs gaan komen. Ik vond het zeer intressant! bedankt dat ik ook camera mevr. mocht zijn
Wat een supergave kruising zeg!! Zijn veulenkleurtje vond ik ook wel erg leuk, maar dat donkere met witte manen is toch ook erg apart. Die wilde, stoere foto's zijn ook super
Zo, Gráni heeft ons de schrik van ons leven bezorgd . In het kort: Hij had kramp, de da zou komen en hij is ondertussen 40minuten plat gaan liggen, zonder reactie, het leek wel alsof hij doodging!... Hij gaat in buikligging, staat op en gaat eten net op het moment dat de dierenarts aankwam rijden.... Hij was gewoon gaan slapen... En ik dacht darmen door de buikwand en het einde, was al afscheid van hem aan het nemen. Maar goed, even check up gehad, temp was goed, liezen waren goed, algehele indruk was goed, lekker eten, gepiest, gepoept, schooiend om snoepjes en kop uit de stal om gezellig mee te kletsen met al die gezellige mensen om zijn stal . Wat een hel van een dag!! (hier het hele verhaal: Succubi @ [HK] HaLflingerstamboek in de maak-ik wil geen KWPN bonestaak d.3 )
@Gothic_TeZZy:
_Rozanne_: Bart Makers Mark, deze hengst is een paar jaar geleden gestolen
@Jokari: Wss van de week wel, want ik dacht dat ik een shoot miste
Succubi
Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-12 01:14
Voor alle fotografen: Ik wil Gráni (zodra hij hersteld is) best beschikbaar stellen voor fotoshoots, als je interesse hebt kan je mij altijd een pbtje sturen
pleiada
Geplaatst: 29-02-12 07:14
Gatver wat een drama ze!Nadat ik al die verhalen van hem heb gelezen verbaast mij deze actie van hem niet
Succubi, ik kan geloven dat je helemaal over je toeren was en ik zou het zelf niet graag meemaken. Maar ik kan niet ontkennen dat ik keihard in de lach schoot toen ik je verslag las. Wat een aap is die Gráni zeg !
Heb je goed geslapen vannacht ?
Hmmm Amerfoort is best wel ver om foto's te komen maken, jammer. Ik ga toch ooit eens een rondje Nederland moeten inlassen denk ik.
Oh Marianne.. Gráni had dan misschien zichtbare kokosnoten, maar zo in het potje doen die van Billy toch niet veel onder voor die van Gráni..
Mijn uitgebreide reactie had ik al gegeven in het Halflingertopic.. Maar het zou Gráni ook niet zijn als hij je niet lekker in het ootje had genomen! !
*Zucht van opluchting* ... maar gelukkig is deze man nog gewoon onder de levenden!
Wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Wat een actie, paard met humor (hoewel jij dat op dit moment waarschijnlijk niet ziet).
Prinslover
Geplaatst: 29-02-12 13:50
Wauw wat een knapperd!! Hij is prachtig geworden, die kleur . Echt hele stoere foto's ook ertussen en wat een vertrouwen al tussen jullie. Heel veel geluk samen.
Nou, ik ben blij dat ik erom kan lachen. Achteraf was het ook wel "logisch". Zware dag gehad, veel pijn en daar ben je kapot van. Maar "normale" paarden gaan dan staand slapen en wachten tot je weg bent. Gráni heeft mij dit al een keer eerder geflikt hoor, maar toen lag hij gewoon in het land. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik emotioneel wel een flinke knauw heb gehad door zijn geintje. Ik wil niet weten wat hij voor 1 april in gedachte heeft
Maar vandaag ging het goed Hij stond er zo bij (zo hebben ze de hele dag gestaan )
6uur in de ochtend, van opfok wisselen en kwamen we hem zo tegen
@Prinslover: Vertrouwen is er idd wel! (althans, ik zei gister ook dat hij me kon vertrouwen en toen verloor hij toch echt zijn ballen ).
@Jokari: Ik kan vaak ook op korte termijn . Dus als je morgen besluit ergens naar Utrecht te gaan kan je ook een pbtje sturen. Niks moet (scheelt mij weer poets werk ) maar omdat ik zoveel aanvragen krijg dat ik niet meer weet wie, wanneer, waar wilt besloten dat iedereen die wíl en kán mij gewoon even pbt
hihi dat kan ik mij voorstellen, dat je niet meer kan volgen. Hij is dan ook erg knap.
Buster
Geplaatst: 01-03-12 11:31
Jeetje wat heeft ie je laten schrikken... En wordt ie over een tijdje herenigd met z'n moeder (of heb ik daar overheen gelezen)?
Over 'het emmertje' (wel afgesloten hoor), bij ons was de hond toen net overleden, dus niks zou het achter het huis pakken, sinds we kinderen hebben staat het 'ingemetseld' tussen klinkers, ik weet nog niet zo goed wat ik er verder mee zou moeten, ik vind jouw 'urn' best leuk, maar denk niet dat m'n man tegen zoiets aan wil kijken
@Buster: Hij blijft gewoons staan waar hij staat . Het is wel handig als we volgend jaar met de paarden op vakantie gaan dat ze samen op de trailer en in het land kunnen staan. Maar ze staan beiden op een super stal en zie voor beiden geen reden om te verhuizen
@jokari: Wel grappig dat de "gewone haflinger merrie" niet zoveel aanmeldingen krijgt haha Nee, maar ik begrijp dat het voor veel mensen leuk is om een zilverappelzwarte (toen nog hengst) in je portfolio te hebben. En Gráni is gék op aandacht dus je doet hem er ook echt een plezier mee. En het is natuurlijk ook wel leuk om foto's van je poown te hebben , maar ik sta hem wel een dag ervoor de hele dag uit de vlechten te halen en te wassen (en de dag erna weer in de vlechten zetten)