[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:59

Zulke reacties vind ik weer zo jammer. Omdat iemand toevallig al iets meer in de kijker staat wil toch eigent zeggen dat ze dan maar alles voor elkaar hebben? Juist voor professionele ruiters die niet aan de top rijden kan zo'n competitie een mooie stap zijn om weer een beetje verder te komen.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:42

Daar denk ik toch anders over, en ik spreek uit eigen ervaring dus ik snap best dat zulke ruiters wel geselecteerd worden, ze hebben immers fijne paarden over het algemeen maar ik denk wel dat er ook een heleboel fijne amateurs zijn met hele fijne paarden, en een amateur kan zoiets beter gebruiken dan een professionele ruiter want prof's hebben wel ondersteuning van sponsoren en eigenaren.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:59

Je kunt een competitie niet baseren op wie je denkt dat de meeste rechten heeft. Profs die niet op het allerhoogste niveau draaien hebben vaak hele matige sponsoring of zelfs helemaal niet en als je voor een eigenaar rijdt betekent dit dat je nooit zeker bent hoe lang een paard bij je blijft. Niet noodzakelijk makkelijker dan voor een amateur om de volgende stap te zetten.
Als je zo gaat redeneren dan mogen mensen die veel geld hebben ook niet meedoen want die kunnen het zelf ook wel betalen. Zo kun je natuurlijk net zo lang doorgaan tot je helemaal geen competitie meer nodig hebt.

Zolang een amateur echt fijn rijdt wordt die heus wel geplaatst. Ik denk dat profs in dit soort dingen vaak opvallen omdat ze beter rijden en veel gedrevenheid hebben en dat is ook de reden waarom ze er hun beroep van hebben kunnen maken.

VINJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:43

wendyke schreef:
ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer

toevallig ken ik degene van zowel het M als het Z welke door is... kunnen alle twee toch verrekes goed rijden!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:03

VINJ schreef:
wendyke schreef:
ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer

toevallig ken ik degene van zowel het M als het Z welke door is... kunnen alle twee toch verrekes goed rijden!

nou als je goed leest heb ik het M niet gezien en niks overgeschreven en in het Z waren er 2 door en heb niks over het rije gezegd 1 vond ik goed en de ander had weinig aandacht gehad dus konden ze ook nie zien of ze snel de dingen uit deed voeren als ze da vroegen en daar ging het om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:29

VINJ schreef:
wendyke schreef:

Wie is er door in het M?

VINJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:53

wendyke schreef:
nou als je goed leest heb ik het M niet gezien en niks overgeschreven en in het Z waren er 2 door en heb niks over het rije gezegd 1 vond ik goed en de ander had weinig aandacht gehad dus konden ze ook nie zien of ze snel de dingen uit deed voeren als ze da vroegen en daar ging het om

oh zoo!! sorry dan hihi! ;) had het anders gelezen!

VINJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:54

haike schreef:
Wie is er door in het M?

Neelke haha had niet anders verwacht! ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:56

Dabo, leuk filmpje hoor :j
Alleen op het moment dat ze aan jouw galop gaan werken stopt bij mij het beeld. Het geluid loopt wel door :')

Maar ziet er leuk uit daar, was dit klasse L?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:00

VINJ schreef:
haike schreef:
Wie is er door in het M?

Neelke haha had niet anders verwacht! ;)

Haha, heel voorspelbaar! :D

Maikeltje, jij start ook in Esbeek toch?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:04

Ja klopt :j

Ik ben benieuwd daar want ben op de lokatie zelf nog nooit geweest :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:25

Ben benieuwd hoe laat ik woensdag moet rijden. Staat nog geen startlijst online

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:58

maikeltje schreef:
Dabo, leuk filmpje hoor :j
Alleen op het moment dat ze aan jouw galop gaan werken stopt bij mij het beeld. Het geluid loopt wel door :')

Maar ziet er leuk uit daar, was dit klasse L?

Ja, dit was de L :)

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:27

Yeahh ik ben door in de M!! Toen ik aan de beurt was zei hij meteen, je bent erg lekker aan het rijden! Goed hoor, goed zo. Vond ik leuk om te horen. Zal het filmpje uploaden, kunnen je alles horen. Heb geen tips gehad, alleen maar complimenten. Ik zat erg netjes en reed heel vriendelijk. Wat wil je nog meer! :P

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:31

Gefeliciteerd Espoir!

Dabo, was er uit dit groepje iemand door?

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 18:48

Gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar je filmpje :j

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:53

Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag met mijn tinker gereden. Vond het leuk en kreeg goede aandacht. Ook leuke complimentjes, dat ze zo leuk was en dat je kon zien dat ze echt voor me wil werken. Hier positieve ervaring dus.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:54

Debbie, van harte meid! En ook echt verdient hoor, blij dat je toch nog even gevlochten had?
Jij had ook best een sterke groep, en een grote groep..
Ik zou in een groep van 6 starten en waren er dus maar 3..
Ik ben dus niet door, maar heb wel fijne tips gehad en vond het lesgeven op een fijne en goed verstaanbare manier gebeuren..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:15

Leorah schreef:
Gefeliciteerd Espoir!

Dabo, was er uit dit groepje iemand door?

Nee, niemand uit mijn groepje was door. Er reden er totaal dacht ik 12 of 13 in de L, er was er 1 door.

Espoir, gefeliciteerd! :) Ben ook benieuwd naar jouw filmpje.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:38

Gefeliciteerd, kijk uit naar je filmpje :j

Al met al toch best al een aantal bokkers door, wat een talent hier :D

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:06

ik heb vandaag gereden, vond het wel heel leuk om te doen en mn paardje liep egt super! vond dat ze ook wel goed hun aandacht probeerde te verdelen over alle ruiters..
vond het wel een beetje vreemd, dat ze gelijk al uit de eerste groep L ruiters niemand lieten doorgaan, nog voordat ze de rest hadden gezien.. Maar daar zullen ze zeker wel een goeie reden voor hebben?!
Wie waren er vandaag allemaal door in vrouwenpolder?
waren er in het M nou 2 door?

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:18

Van iedere groep hielden ze er 1 achter(kon je dus je staatje niet ophalen) en op het einde kozen ze. Omdat ze eigenlijk 1 per klasse doorlaten. In het m waren er ook 2 door idd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:22

Wat is daar raar aan Candeletta? Ze laten alleen mensen door die het 'talent' hebben in hun ogen. Zit die niet in het groepje, gaat er niemand. Zijn er meerder, moeten ze overrijden of mogen ze beide door.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:30

Arianne en ik waren door in het M. Ze konden niet kiezen. Wie waren er allemaal niet bij jou Viv? Kregen jullie wel lekker aandacht! :) heb je mij nog gezien of niet? Ik vond het bij mij ook een sterke groep zeg, had het nooit verwacht!

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:33

Ik heb jou ook iet meer gezien, was na viv weggegaan dus benieuwd naar je filmpje