Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendyke schreef:ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer
VINJ schreef:wendyke schreef:ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer
toevallig ken ik degene van zowel het M als het Z welke door is... kunnen alle twee toch verrekes goed rijden!
VINJ schreef:wendyke schreef:ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer
toevallig ken ik degene van zowel het M als het Z welke door is... kunnen alle twee toch verrekes goed rijden!
wendyke schreef:nou als je goed leest heb ik het M niet gezien en niks overgeschreven en in het Z waren er 2 door en heb niks over het rije gezegd 1 vond ik goed en de ander had weinig aandacht gehad dus konden ze ook nie zien of ze snel de dingen uit deed voeren als ze da vroegen en daar ging het om