Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xxMaxx schreef:@laura, dat klopt! Tja 9 pagina's.. dan lees je de eerste en de laatste
Laura_x_ schreef:xxMaxx schreef:@laura, dat klopt! Tja 9 pagina's.. dan lees je de eerste en de laatste
Dan ga je niet alles doorlezen, logisch. Ik had voor de verandering eens het hele topic doorgelezen en hier is de verandering duidelijk zichtbaar. TS krijgt begeleiding van een bokker over een paar dagen(?).
En ik ben het er wel mee eens dat er erg veel gesproken wordt over 'aan de teugel' rijden door de TS, zeker aan het begin. Maar ik denk dat er nu wel een stuk minder 'aan de teugel gedachten' bij de TS zijn, vanwege alle tips/commentaar/kritiek in dit topic.
Gaat helemaal goedkomen met TS, heb er wel vertrouwen in zo
MaritAriel schreef:korbakimmy8 schreef:Ik krijg inderdaad dinsdag les van een andere bokker.
Misschien dat er wel foto's gemaakt worden, en dan zal ik die uiteraard ook op bokt zetten en het jullie laten weten hoe het gegaan is,
Ben benieuwd
korbakimmy8 schreef:Hier nog even een foto, zo galopeerd ze dus ook als je op haar aan het rijden bent.
In het begin heb ik haar altijd zo gereden maar na een tijdje ben je dat wel zat, en ga je dingen proberen. (en dat heb ik nooit boos of verkeerd bedoelt)
jes_sira schreef:Inderdaad totaal overbodig en duidelijk worden de werkelijke problemen niet gezien of genegeerd.
De mijne liep ook met de neus in de lucht.
Ze had ook moeite met buigen enz.
Spieren in de rug waren het probleem.
Veel, heel veel oefeningen doen om spieren los te rijden en ontspanning zien te vinden.
Jammer dat dit dier zoveel verzorgers heeft en waarvan er niet 1 is met genoeg ervaring en inzicht.
Goed dat je nu hulp krijgt en ik hoop dat je in het vervolg wat meer open staat voor adviezen.
Een mens is nooit uitgeleerd en iedereen denkt net weer even anders.'
Luister naar alles en neem mee dat jij denkt dat het beste is voor het dier.
Ronnie25 schreef:Leuk om reina terug te zien. (bij mij heette ze Rana)
Ze is mijn pony geweest (zie profiel foto's). Heb haar 2 en half jaar geleden verkocht
aan de mensen waar ze nu nog staat in blokker:)
Leuk dat jij haar nu verzorgt. Maar ik schrik wel een klein beetje van het bit wat je erin
hebt hangen, hoeft namelijk niet. En het elastiek ook niet.![]()
Hoe gaat het verder met haar? Ben zeer benieuwd!