Miracle: De 1e proef als je me dan voor kan lezen? Mir is dan nog aan het voorlezen bij haar dochter.. Dus als je dat zou kunnen? En als Mir dan de 2e proef voor kan lezen? Je mag ze ook beide voorlezen, net wat je wilt
Ik hoor het morgen allemaal wel hoe het gaat lopen en of het nodig is. Hulp genoeg zo te lezen.
horsieslii
Geplaatst: 11-02-12 10:20
Die mij eigenlijk voor zou lezen kan niet, dus heb wel iemand nodig om voor te lezen Ik ga ook niet wassen.. Staart gister uit kunnen pluizen/uit de klit kunnen halen.. Anti klit was helemaal ijs van binnen dus dacht neeee maar heb hem in het zonnetje gezet en toen ik terug kwam van het rijden was hij ontdooit had ik weer geluk! Haar manen doe ik in een hengstenvlecht
iedereen veel succes met de laatste loodjes qua poetsen/ oefenen en het netjes maken van de paarden.
hier staat de printer overuren te draaien en ingrid en ik gaan zo naar Olympic voor de laatste voorbereidingen. gr deborah
Miracle_
Geplaatst: 11-02-12 11:55
horsieslii schreef:
Miracle: De 1e proef als je me dan voor kan lezen? Mir is dan nog aan het voorlezen bij haar dochter.. Dus als je dat zou kunnen? En als Mir dan de 2e proef voor kan lezen? Je mag ze ook beide voorlezen, net wat je wilt
Heel veel succes iedereen! Helaas kan ik niet komen, oma wordt 80 dus het is al feest, maar als ik 's ochtends voor het bezoek komt nog een uurtje over heb...
Veel succes en plezier morgen allemaal. Wij helaas moeten afzeggen
Jolandaa_
Geplaatst: 11-02-12 18:40
horsieslii schreef:
Miracle: Om 14:10 en 14:25.
Dan probeer ik wel fotos te maken. Ben er dan toch voor n vriendin. Geen idee of het daar lukt, en ben ook geen ster fotograaf. Maar wie weet zit er net iets tusse.
Ik vond het erg leuk! Vooral de 2de jury Mooi een winstpunt binnen! Wel jammer dat de prijsuitreiking al zo snel was, ik reed als 1na laatste van de groep en was paard aan het uitstappen en afzadelen enz en toen was de prijsuitreiking al geweest.. Maar ach ook wel weer fijn hoefde we niet te wachten Vond het goed geregeld! Volgende keer zeker weer
Rianne87
Geplaatst: 12-02-12 17:34
Jeeeeeej
Ondanks dat Pon weer heel erg eigenwijs was vandaag, toch een winspunt erbij! Nu mogen we ZZlicht!! Wiehie!!
Fijne wedstrijd! Goed georganiseerd!!
horsieslii
Geplaatst: 12-02-12 17:59
Ik ging ook tevreden naar huis!! Eerst paard naar huis gebracht, daarna terug en hoorde ik op de gang al dat ik 2x eerste was prijsuitrijking was al geweest. John en Trea nog een keer heel erg bedankt voor het vervoer!! Het was erg gezellig en voor een herhaling vatbaar!
Grit
Geplaatst: 12-02-12 18:10
Wat goed , gefeliciteerd! Ik heb alleen je tweede proef gezien en die ging ook erg netjes!!
Je hebt een goede paardentaxi uit gekozen
tinker6
Geplaatst: 12-02-12 19:18
superorganisatie
vandaag eindelijk mijn eerste puntje in de M2 gereden, zo blij en trots op mijn