Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zonnebloem18 schreef:Dan is de vraag aan jullie wat had de politie moeten doen dan?
Als TS haar paard al niet kon vinden moet de politie dan maar rond gaan rijden om te kijken of ze toevallig een paard tegen komen?
De omgeving van de Beilervaart is heel uitgestrekt veel landerijen daar vind je een paard echt niet laat staan als het donker is.
Ibbel schreef:Je mag toch aannemen dat als ze gisterenavond is aangereden er bij ernstige verwondingen een DA bij is geweest, en dat bij onherstelbare schade het paard zou zijn afgemaakt. Maw, de schade moet haast wel meevallen, niemand laat een aangereden dier zonder hulp nog tot de volgende dag en tot de eigenaar opduikt leven als dat niet dierwaardig zou zijn.
Ironica schreef:Ibbel schreef:Je mag toch aannemen dat als ze gisterenavond is aangereden er bij ernstige verwondingen een DA bij is geweest, en dat bij onherstelbare schade het paard zou zijn afgemaakt. Maw, de schade moet haast wel meevallen, niemand laat een aangereden dier zonder hulp nog tot de volgende dag en tot de eigenaar opduikt leven als dat niet dierwaardig zou zijn.
Hier sluit ik me bij aan
F_Orumster schreef:Ironica schreef:
Hier sluit ik me bij aan
Meningen kunnen verschillen over wanneer het nog dierwaardig is of niet, dus kan me voorstellen dat je de eigenaar afwacht.
Het kan fikse ophef opleveren als iemand besluit een dier in te laten slapen en de volgende dag de eigenaar vind dat het zo ernstig niet was. Maar ik denk niet dat het zo naar is.