Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyaral schreef:Gaaf!
Hier zit heel veel liefde en geduld in
Enne uit eigenbelang van de eigenaren wat ik ergens las????
Kan me niet voorstellen dat ze ooit ook maar ene cent winst zullen gaan maken op dit paard als ik kijk naar de dierenartsrekeningen die hier op de mat liggen als ze geweest zijn en ook zijn er meer dan genoeg enorm goede paarden die je voor zo'n bedrag kan kopen waar ze direct weer mee de sport in hadden kunnen gaan.....nee deze mensen hebben in mijn ogen echt wel goed gekeken naar de wilskracht van en hun liefde voor dit paard. Respect!
Cassidy schreef:Om te beginnen met een quote van een beroemde paardentrainer: "You don't throw away a life because it is banged up a little...."
jesito schreef:Ben weer bijgelezen, maar wat belachelijk dat ts zich hier zo moet verantwoorden.
Alleen omdat sommige bokkers door het beeldscherm kunnen zien hoe dit paard zich voelt.
Als dit paard met pijn almaar liggend in de box, niet etend in de box had gestaan, dan was er echt wel een spuit gezet.
Maar nogmaals een spuitje is zo gezet en dan is het defenitief een beetje jammer als een paard als deze een spuit zou krijgen terwijl die zelf bereid is zo hard te vechten.
Jolliegirl schreef:Ik blij erbij, net als voorgaande keren, dat ik het ongelooflijk vind dat dit paard in leven gehouden is....
Maar buiten dat, Wat een leuke foto's en wat fijn te zien dat het haar weer begint aan te groeien!
jumpiewumpie: Nooit weten of het dier pijn heeft gehad??
Wat denk jij.. als je verbrand bent...? Tuurlijk heeft dat dier pijn gehad!![]()
Arabiertje* schreef:Doe dat dan via pb en verpest het topic niet.