Ben ik aan t rijden in de bak huppelt Jack vrolijk mee en in de weg.. Het enigste watnog niet helemaal goed is zijn zijn oogjes, die blijven een beetje tranen.Maar dat maken we dagelijks schoon en binnekort komt de da weer en dan overleggen we daar wel weer over. Pas waren mijn dochtertje en ik aan het rijden buiten en Jack door de bak crossen en hinniken... geweldig!! Meestal laat ie niet zoveel merken, maar het was overduidelijk dat ie er niet veel aanvond in zijn uppie. Oja.. we waren gewend om het hek open te laten als we hooi bijvullen ed, maar Jack smeert m dan om die 4 grasjes te eten want gras is toch veel lekkerder dan die droge rommel enne 2e kerstdag was mijn dochtertje jarig.. 9 jaar en jack heeft dr wakker gamaakt.

tja voordeel als je zo klein bent
dus slingers geknipt van crepe ppier en die waxinelichtjes maar op de taart.. heb ze toch iets om uit te blazen
Jack gaat lekker. Weet precies wanneer hij waar moet gaan staan enzo.(als ze aan het spelen zijn) Ook begint meneer praatjes te krijgen.. zo mogen mijn kinderen(9 en 7) hem niet meer voeren.. hij komt omhoog en draait zich om als het niet snel genoeg gaat. De kids zijn daar uiteraard niet bestand tegen maar bij mij doet ie het niet. (hoe zou dat nu komen
) Wel blijft ie last houden van traanogen. Toch maar weer s overleggen met de da.

Maar A hij trapt mis en B ik ben sneller en duwde hem een beetje uit evenwicht... Nu is tie helemaal gepikeerd