Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardenfreak schreef:hoe braaf ze ook is.. je kan beter een touwjte eraan laten..
als ze wel schrikt heb je haar nog..
er zal maar net een of andere auto hard aankomen rijden..bijv die politie auto die na een noodoproep moet..
Cassidy schreef:Vjestagirl schreef:Ik moet nogsteeds opzoek naar een leadrope, lijkt me handig, die kan k namelijk gewoon over mijn schouder hangen...
http://equiplay.eu/-c-23.html?osCsid=53 ... 95bba5b5cc
Active schreef:realmagic schreef:[
Er is nu eenmaal wezenlijk verschil tussen paardenmensen en mensen met een paard. (zo en nu zal ik het wel weer gedaan hebben)
Klopt, paardenmensen die dit soort idiote dingen niet.
Vjestagirl schreef:anneliesdj schreef:Als ik hier een topic aanmaak waarin ik meld dat ik het liefst autorijd met mijn handen onder mijn hoofd en stuur met mijn knieen, zou daar dan ook een rel van komen?
Lijkt me vooral beroerd gasgeven.
anneliesdj schreef:Vjestagirl schreef:
Lijkt me vooral beroerd gasgeven.
Waarom? Voeten zitten toch gewoon op de pedalen?
Waar ga jij de schade van vergoeden als er wel wat gebeurd?
minikatje schreef:anneliesdj schreef:Waarom? Voeten zitten toch gewoon op de pedalen?
Waar ga jij de schade van vergoeden als er wel wat gebeurd?
duidelijk geval van art.5 van de weg en verkeerswet.
dus je mag best zo rijden, alleen moet je niet vreemd opkijken als meneer agent je een boete geeft.
franka75 schreef:Het paard van een vriendin schrok van zn eigen musketonhaak en ging er op zn 22ste nog vandoor dus je weet het nooit
anneliesdj schreef:Dat is precies wat ik bedoel.
Als ik meneer agent was had ik me zo niet laten afschepen; dus het is geen hond? Dan kan ik je ook die boete van 45 euri niet geven voor het loslopen. Dan moeten we het maar op artikel 5 gooien en hoor je over enkele weken vanzelf wat de rechter ervan vind(bij art. 5 bepaald de rechter de boete, begint bij zo'n 200 euro)
Bovendien; strikt gezien valt een paard ook onder voertuigen en ben jij een bestuurder, dan hoor je je handen aan het 'stuur' te hebben?
En daarnaast; als je een ongeluk krijgt met je handen van het stuur is er geen verzekering die schade gaat uitkeren. En dat geld ook echt wel voor een paard hoor, zit ze vast, rukt zich los en springt op een auto; geen probleem. Maar laat jij haar opzettelijk loslopen dan wordt het een héél ander verhaal.
Overigens rijd ik een auto waarin ik vrij laag zit, met de knieen aan het stuur is geen rare actie, daarbij is het een automaat en heeft ie cruise control dus ik kan mijn voeten zelfs op het dashboard leggen als ik zin heb.