Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:Het valt mij op dat ik nog NOOIT een topic heb gezien waarin NIET negatief word gesproken over Annemarie op HE!
Altijd is er wel iets op of aan te merken over de clinics die ze geeft.
Ga er dan lekker zelf staan.....Ga zelf al die mensen helpen met hun paarden....
Beste stuurlui staan aan wal geloof ik?
Yonker schreef:Ben het met Jollie en Bella eens![]()
Er is nu al zo vaak gezegd in het topic de dingen die hierboven nog een keer worden aangehaald, ik zou zeggen lees de reacties van Annemarie nog eens als je het er niet mee eens bent prima maar ik heb op dit moment gewoon het gevoel dat mensen aan het mierenneuken zijn.
Toad schreef:Leuk Annemarie, dat je zelf ook reageert in dit topic. Ik heb (helaas) niet het hele topic doorgelezen dus ik geef alleen even mijn korte mening over je werkwijze.
Ik denk niet dat een paard baat heeft bij deze methode, omdat ik op alle filmpjes een onrustig paard zie wat geen vooruitgang boekt. (dat hij de trailer ingaat is voor mij geen vooruitgang, want het gaat niet op een fijne, kalme manier).
spatter schreef:eerlijk gezegd vind ik dit paard niet geschikt om als demonstratie te gebruiken
IndianLady schreef:Yonker schreef:Ben het met Jollie en Bella eens![]()
Er is nu al zo vaak gezegd in het topic de dingen die hierboven nog een keer worden aangehaald, ik zou zeggen lees de reacties van Annemarie nog eens als je het er niet mee eens bent prima maar ik heb op dit moment gewoon het gevoel dat mensen aan het mierenneuken zijn.
Idem.Toad schreef:Leuk Annemarie, dat je zelf ook reageert in dit topic. Ik heb (helaas) niet het hele topic doorgelezen dus ik geef alleen even mijn korte mening over je werkwijze.
Ik denk niet dat een paard baat heeft bij deze methode, omdat ik op alle filmpjes een onrustig paard zie wat geen vooruitgang boekt. (dat hij de trailer ingaat is voor mij geen vooruitgang, want het gaat niet op een fijne, kalme manier).
En hier ben ik al gestopt met lezen.
Hoe kan je nu het onderste zeggen als je het topic niet helemaal gelezen hebt en dus ook niet de rest van de filmpjes hebt gezien en het commentaar erbij?
wittepit schreef:Ik vind dat de selectie niet bij Annemarie ligt. Het is een beslissing van de eigenaar om haar paard aan te bieden voor zoiets. Zij kent het dier het best, inclusief trailerlaadprobleem. Als ze de weg naar Annemarie weet te vinden via een Horse Event-selectie, waarom dan niet al veel eerder het dier door Annemarie laten trainen in een rustige situatie?
Jannepauli schreef:Zoals het nu verlopen is, blijft een negatief gevoel hangen, vooral bij de posters die niet de moeite nemen om het hele topic door te lezen of alleen maar als publiek bij HE aanwezig waren. En dat is jammer want dan krijgen Annemarie en team een eindoordeel dat ze niet verdienen.