Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Y_DG schreef:Denk zelfs niet dat er in mn profiel hoeft gekeken te worden om te controleren op man of vrouw, volgens mij toch haha!
Electra63 schreef:Y_DG schreef:Denk zelfs niet dat er in mn profiel hoeft gekeken te worden om te controleren op man of vrouw, volgens mij toch haha!
Misschien als je een hele leuke foto van jezelf in je profiel zet, de mensen wat minder kritiek hebben. Of je misschien wel persoonlijk willen komen helpen met de revalidatie van je paard.

Y_DG schreef:Electra63 schreef:Misschien als je een hele leuke foto van jezelf in je profiel zet, de mensen wat minder kritiek hebben. Of je misschien wel persoonlijk willen komen helpen met de revalidatie van je paard.
komt in orde! haha
Edit* Is gebeurd! Nu is er geen twijfel meer mogelijk!!
) Pas op dat je niet te snel gaat, omdat het zo goed gaat.
Y_DG schreef:nee hopelijk is de foto duidelijk genoegHaha nou liefst de mannen dan
Maar om te komen helpen mogen het natuurlijk ook vrouwen zijn he, hulp is welkom!
Haha
. Je moet natuurlijk altijd even uitkijken, want de meeste hetero-mannen willen absoluut niet voor homo worden aangezien. Er was pas nog een topic op Bokt hierover.
iedereen doet het op zijn eigen manier Electra63 schreef:Y_DG,
Leuke foto hoor, geen twijfel mogelijk, je bent een man. Ik weet zeker dat een aantal dames (en misschien mannen) nu milder gestemd is over jou.
Laat je wel ff weten als er aanbiedingen komen van bokkers om persoonlijk te komen helpen met de revalidatie van je paard?
MontyRulezz schreef:Even een tip Y_DG, ik heb voor mijn paard van die speciale peesbeschermers gekocht die de pezen beter koelen.
Deze: http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... r-tri-zone
Ik heb er ook de kogelbeschermers van en kan ze je echt aanbevelen!!
Ayasha schreef:Electra63 schreef:Y_DG,
Leuke foto hoor, geen twijfel mogelijk, je bent een man. Ik weet zeker dat een aantal dames (en misschien mannen) nu milder gestemd is over jou.
Laat je wel ff weten als er aanbiedingen komen van bokkers om persoonlijk te komen helpen met de revalidatie van je paard?
Een man die al even op bokt zit thans hoor.
LOCA schreef:Y_DG schreef:nee hopelijk is de foto duidelijk genoegHaha nou liefst de mannen dan
Maar om te komen helpen mogen het natuurlijk ook vrouwen zijn he, hulp is welkom!
Haha
Hmmmm dat is dan weer een beetje jammer haha wilde mezelf net gaan aanbieden
Y_DG schreef:Bedankt voor de geruststellende reacties, toch een bevestiging dat ik niet gek aant worden ben![]()
@Loca: Haha je mag je natuurlijk altijd vrijblijvend aanmelden
@Winddancer: Helemaal mee eens!
@Electra: hahhaha nou leuk toch
) achter me gehad maar blijf altijd beleefd en wel
Is wel leuk op zich toch
Ben af en toe blijkbaar toch graag gezien bij vrouwen, op zich een bevestiging dat ik geen oppernicht ben!