Ricciano's Crusador (4j) 1e x na revalidatie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Y_DG

Re: Ricciano's Crusador (4j) 1e x na revalidatie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 16:08

Denk zelfs niet dat er in mn profiel hoeft gekeken te worden om te controleren op man of vrouw, volgens mij toch haha!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 17:35

Y_DG schreef:
Denk zelfs niet dat er in mn profiel hoeft gekeken te worden om te controleren op man of vrouw, volgens mij toch haha!

Misschien als je een hele leuke foto van jezelf in je profiel zet, de mensen wat minder kritiek hebben. Of je misschien wel persoonlijk willen komen helpen met de revalidatie van je paard. :D

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:26

ochjee man op bokt hoor :')

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 22:28

Electra63 schreef:
Y_DG schreef:

Misschien als je een hele leuke foto van jezelf in je profiel zet, de mensen wat minder kritiek hebben. Of je misschien wel persoonlijk willen komen helpen met de revalidatie van je paard. :D

komt in orde! haha :P

Edit* Is gebeurd! Nu is er geen twijfel meer mogelijk!! ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:44

Y_DG,
Leuke foto hoor, geen twijfel mogelijk, je bent een man :D . Ik weet zeker dat een aantal dames (en misschien mannen) nu milder gestemd is over jou.
Laat je wel ff weten als er aanbiedingen komen van bokkers om persoonlijk te komen helpen met de revalidatie van je paard? *\o/*

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 23:19

nee hopelijk is de foto duidelijk genoeg :D Haha nou liefst de mannen dan O:) Maar om te komen helpen mogen het natuurlijk ook vrouwen zijn he, hulp is welkom! :') Haha :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 23:35

Al dat gemiep over sedatie.. ik vraag me af welke mensen erop blijven zitten als paardlief nuchter zijn gang mag gaan. :')

TS, mijn complimenten dat je zoveel tijd, geld en moeite in je paard steekt. Die revalidatie zal niet mals voor je beurs zijn geweest.
Tevens ook een compliment voor je reacties in dit topic, je blijft vriendelijk. +:)+

Ga zo door, en ik hoop dat alles gauw in orde is.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 06:24

Y_DG schreef:
Electra63 schreef:

komt in orde! haha :P

Edit* Is gebeurd! Nu is er geen twijfel meer mogelijk!! ;)

Haha heel bokt nu gelijk op jouw profiel kijken :=

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 06:51

Aangezien ik het toch niet kon laten om ook wat te zeggen :Y)

Wat onwijs goed dat je je paard naar zo'n revalidatie centrum hebt gebracht om het proces te bevorderen. Dat moet een flinke duit gekost hebben _/-\o_

En aangezien ik ook in zo'n soortgelijke situatie heb gezeten. Ik had een 3 jarige merrie die net 3 maanden onder het zadel was (en echt niet braaf, incl stijgeren enzo) en toen ook een peesblessure kreeg. Na 3 maanden opbouwen met stappen (het was meer stuiteren aan de hand) mocht ik ook weer opbouwen met rijden...
Nou, daar ging ik met goede moed... Toen heb ik ook maar 2x gesedeerd met rijden. Maar ik het super geluk dat ze superbraaf opeens was! en na 2x was een sedatie niet meer nodig, maar het heeft me ook de moed gegeven om er weer op te klimmen en haar vertrouwen te geven vanuit mezelf. Je bent toch een eenheid als je rijdt. Als jij niet lekker zit, merkt t paard het ook. En natuurlijk zitten er risico's aan een sedatie, maar die weet je zelf denk ook goed genoeg. Dus petje af! En een kleine tip (wellicht overbodig, maar uit ook uit eigen ervaring ;) ) Pas op dat je niet te snel gaat, omdat het zo goed gaat. :)

succes verder!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:07

Y_DG schreef:
nee hopelijk is de foto duidelijk genoeg :D Haha nou liefst de mannen dan O:) Maar om te komen helpen mogen het natuurlijk ook vrouwen zijn he, hulp is welkom! :') Haha :+

Haha, was weer een goede gok van mij _O- . Je moet natuurlijk altijd even uitkijken, want de meeste hetero-mannen willen absoluut niet voor homo worden aangezien. Er was pas nog een topic op Bokt hierover. :D
Nou, ik denk dat je kansen op vrouwelijke hulp wel geslonken zijn, maar volgens mij heb jij dat helemaal niet nodig.
Laat af en toe even horen hoe het met het vervolg van de revalidatie gaat? Ik wens je nog alle succes toe met het herstel van je paard.

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:14

wauw wat een leuk paard! jouw houding kan nog wel iets beter maar dat weet je vast zelf ook wel :p ga zo door, hoop op meer topics :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:23

@Y_DG: Ik vind er niets onvriendelijks aan, paard moet revalideren na een blessure, naar mijn weten heb je betere controle over een paard zijn bewegingen als je erop zit, dan als je ernaast staat.. En ja, ik zou mijn paard dan ook licht sederen als hij wel moet werken maar (in zijn eigen belang) niet mag ontploffen.. Ik vind dat TS niks verkeerd doet.. En als ik m zo op t paard zie zitten, dan vind ik er niks onvriendelijks aan hoor.. En een tikje gaat een paard echt niet dood van..
Succes TS, en ik hoop dat je (knappe) paard snel helemaal beter wordt!!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:55

Ik heb niet alles gelezen (wel foto gekeken haha!!!) maar wat een super knap paard zeg!!! <3 iedereen doet het op zijn eigen manier

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:57

Electra63 schreef:
Y_DG,
Leuke foto hoor, geen twijfel mogelijk, je bent een man :D . Ik weet zeker dat een aantal dames (en misschien mannen) nu milder gestemd is over jou.
Laat je wel ff weten als er aanbiedingen komen van bokkers om persoonlijk te komen helpen met de revalidatie van je paard? *\o/*

Een man die al even op bokt zit thans hoor. :+

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:12

MontyRulezz schreef:
Even een tip Y_DG, ik heb voor mijn paard van die speciale peesbeschermers gekocht die de pezen beter koelen.
Deze: http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... r-tri-zone
Ik heb er ook de kogelbeschermers van en kan ze je echt aanbevelen!!

Mijn paard heeft ook een zware peesblessure gehad, blijven de benen droog met deze beschermers dan...?
Dan ga ik ze ook een keer proberen, ik rij nu zonder omdat ik geen goede kan vinden.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:34

Ayasha schreef:
Electra63 schreef:
Y_DG,

Een man die al even op bokt zit thans hoor. :+

Ja, ik weet het, hij is mij ooit opgevallen omdat iemand op Bokt zijn paard saai bruin noemde, dus daar moet ik altijd even aan denken, als ik een topic van hem voorbij zie komen. IMO is het nl. een prachtig paard.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:42

Tsjah ik ben totaal niet voor sedatie, maar bij mij op stal is er ook een revaliderend paard dat zo ontzettend heet is, stappen aan de hand e.d. ging ook steeds mis omdat hij met 4 benen de lucht in gaat, dus die werd ook gesedeerd...

Vind alleen nietdat je van een paard dat gesedeerd is kan verwachten dat hij op het been reageert, je verwacht een snelle reactie, maar je drukt zijn reactievermogen juist in met sedatie, dus dat strookt niet...

Enniewee, mooi paard om te zien, hopen dat het herstel goed zal gaan!

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:12

Y_DG schreef:

Hmmmm dat is dan weer een beetje jammer haha wilde mezelf net gaan aanbieden ;-)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:17

Sederen of niet......moet iedereen zelf weten ;)
Zelf zou ik het ook niet doen, maar als een ander dat wel doet, vind ik het ook best, ieder doet wat hij zelf goeddunkt :D

Leuk paard trouwens! Loopt lekker, ben benieuwd hoe het eruit ziet als die weer 100% in vorm is!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:42

LOCA schreef:
Y_DG schreef:

Hmmmm dat is dan weer een beetje jammer haha wilde mezelf net gaan aanbieden ;-)

Dat bedoel ik, bokt is zo voorspelbaar.

Als er nog vrijgezelle mannen op een vrouw zitten te wachten, stuur ze door naar Bokt, er gaat een wereld voor ze open.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 21:44

Bedankt voor de geruststellende reacties, toch een bevestiging dat ik niet gek aant worden ben :D

@Loca: Haha je mag je natuurlijk altijd vrijblijvend aanmelden :P

@Winddancer: Helemaal mee eens!

@Electra: hahhaha nou leuk toch :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:50

Y_DG schreef:
Bedankt voor de geruststellende reacties, toch een bevestiging dat ik niet gek aant worden ben :D

@Loca: Haha je mag je natuurlijk altijd vrijblijvend aanmelden :P

@Winddancer: Helemaal mee eens!

@Electra: hahhaha nou leuk toch :+

Ik weet niet, daar heb jij toch niets aan (aan die vrouwen, bedoel ik)? Ik neem aan, dat jij liever hebt dat vrijgezelle mannen zich aanbieden om te helpen met de revalidatie?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 23:00

Nou eigenlijk is dit één van de eerste keren dat ik dit vermeld op bokt, heb al een heleboel dames (ok is niet om op te scheppen :+ ) achter me gehad maar blijf altijd beleefd en wel :D Is wel leuk op zich toch :P Ben af en toe blijkbaar toch graag gezien bij vrouwen, op zich een bevestiging dat ik geen oppernicht ben! :D

Edit: Nouja, altijd leuk ook dat hun zich zouden aanbieden, maar het lijkt net dat ik hier de enige man ben, ook al weet ik wel dat dat niet zo is maar kom ze toch weinig of zelden tegen :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:06

Wij hebben een spreekwoord: de mooiste mannen zijn gay :D en ik kom wel mannen tegen hoor op bokt, maar weinig.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 23:23

Electra63 schreef:
Wij hebben een spreekwoord: de mooiste mannen zijn gay :D en ik kom wel mannen tegen hoor op bokt, maar weinig.

dat geldt hier ook! Gelukkig! :P