Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Letsdunit schreef:Ik lees toch best van wat bokkers die met een paardje heen gaan, ben wel benieuwd waarom er voor verkoop op de markt is gekozen ?
Ik hoor ieder jaar dat er veel dwerg paardjes worden aangeboden dus dit jaar preciefiek daar eens naar op zoek gaan en kijken hoeveel er van staan. Misschien neem ik er eentje mee dat weet ik nog niet, heb al een dwergpaardje staan die best een vriendinnetje wil.
Veel goedkoper en veel lekkerder zittend dan Stapp, en nog leukere kleurtjes ook

mariekie1986 schreef:Ik ga ook zeker even kijken, ga er altijd met dubbele gevoelens heen. Vind het aan de ene kant leuk om heen te gaan en aan de andere kant vind ik het ook zielig voor de paarden die daar staan. Zoveel stress voor die diertjes. Hoorde wel dat ze dit jaar de paarden verder van de kermis willen zetten, omdat het veel te lawaaierig is voor de paarden. Ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gebeurt. Kan helaas geen zielig paard mee nemen, zou het anders zo doen.
En kan dat niet aanzien denk ik 

Gaan jullie er met paarden heen??