Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zit ook in bestuur van een vereniging in onze kring.
)groomen bij een clubgenoot.
Niet dat het iets uitmaakt haha, we zullen het er gewoon mee moeten doen. Maar het is wel fijn als je je er mentaal op voor kunt bereiden
annelindeeee schreef:Tayga schreef:Ik heb trouwens bij de 4-tallen geschreven. Jullie zagen er echt netjes uit!
Wat grappig hahaBij welke jury zat je, bij de B of de C?
Dan gooit ie de kont erin en op de rem haha. Ben dus vooral 'bang' voor de grond, en dan niet omdat ie onderuit gaat want hij redt zich wel, maar meer bang voor taktfouten en struikelmomentjes
)..

Tayga schreef:Bij C. Zat er veel verschil in wijze van jureren? Ik had het iig op een hele andere manier voorgesteld. Rijd zelf namelijk ook in een viertal. Maar het was erg leuk om te doen. Jury was ook erg enthousiast over jullie.
Helaas had de hoofdjury een ander viertal hoger gejureerd die hetzelfde aantal punten had, vandaar reservekampioen. Maar mij hoor je daarover nog niet klagen hoor, zijn super tevreden 
Het winnende viertal was het viertal voor ons. Helaas was dit niet onze sterkste proef, ook mede door de ring en aan het eind van de dag, pony had al 3 proeven gelopen. Gaan we gewoon weer lekker knallen op de Nederlandse 

Elke droge minuut is er in ieder geval 1 haha
Niet de officiële coupons, die zullen ze wel moeten houden, maar gewoon de bekende witte blaadjes met proef en punten etc. Dus je hoeft niet heel lang te wachten op je punten! annelindeeee schreef:Zaterdag bij de pony's kon je eigenlijk al vrij snel na je proef beide coupons op halen in de tent, die werden gewoon vrij gegevenNiet de officiële coupons, die zullen ze wel moeten houden, maar gewoon de bekende witte blaadjes met proef en punten etc. Dus je hoeft niet heel lang te wachten op je punten!
, staan daar dan ook de opmerkingen op e.d.?
Naar de andere coupons heb ik niet gevraagd, hier had ik genoeg aan