Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

verkleinen, verscherpen en logo. alleen nu verprutst die m'n foto's dus
) Sowieso was ie superbraaf, had ik niet durven dromen, maar kon gewoon zo bij de trailer opstappen en gaan rijden zonder luchtsprongen enz. (alleen toen t te lang duurde ging ie staken, stout) Eerste proef was keurig, paar kleine dingetjes, maar keurig. Normaal scoor ik met deze dan rond de 175 ofzo. Tweede proef waren er kids bij t huis net achter de juryauto aan t spelen met fietsje en bal etc. Had ie tegen moeten kunnen, lukte niet, dus steeds veel spanning bij/naar die korte zijde. Maar, ik was gewoon blij. 
paar keer tegen de hand, en in de tweede proef kwam ze gigantisch omhoog. punten: 185 en 181. Totaal niet verwacht voor de eerst keer M2
? 
nouja, ik probeer er het beste van te maken
(ik reed in de regen, maargoed, dat was voor de mijne dan juist weer een voordeel en gelukkig regende t toen niet hard)Noukie schreef:haha, ik wil ze sowieso zien(ik reed in de regen, maargoed, dat was voor de mijne dan juist weer een voordeel en gelukkig regende t toen niet hard)
Bodem lag er trouwens echt super bij zeg!

kleinvosje schreef:Lauke, ik wil ze ook zien hoor! Wellicht scheelt het de volgende keer als je de witbalans aanpast?
witbalans heeft geen zin. Zet ik altijd op automatisch omdat ik in raw schiet. Dan kan je namelijk alles van je witbalans aanpassen in photoshop
alleen daar lag het dus niet aan, helaas, anders was het zo opgelost