Wat verschrikkelijk zeg om zoiets mee te moeten maken met je maatje! Heel erg balen dat het nog niet helemaal gaat zoals het moet gaan. Hopelijk zijn er snel verbeteringen te melden.. Ik duim voor jullie en blijf mee lezen!
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Zo kan je dag ineens veranderen. Ik hoop dat het helemaal goed komt met je prachtige paardje. Ik ga ervoor duimen......sterkte ermee.
tiwi1969
Geplaatst: 25-04-11 22:45
Jammer dat de koorts nog niet wil zakken, we blijven duimen voor jullie!
@ Geerke: op de foto van na de operatie zijn een paar flinke drains te zien.
Tjeetje, succes ermee! Als ik het zo lees denk ik dat ze er wel weer bovenop komt Al duurt het misschien wel lang, maar het is dan ook niet niks... Nogmaals succes!
Jet
Geplaatst: 25-04-11 23:52
Wat balen dat ze zoveel wondvocht heeft dat het verband steeds doornat wordt. Hopelijk gaat het goed zonder verband. Als het wondvocht vermindert zal de koorts ook wel zakken, er zal misschien toch wel iets van een infectie zitten die het wondvocht veroorzaakt.
Heel veel sterkte voor jullie beiden, ik hoop dat je morgen nog even bij haar langs kan. Het zien met je eigen ogen is toch weer anders dan het horen van artsen en het zal haar ook goed doen als ze je weer ziet!
He get, wat naar dat ze koorts heeft en de wondranden gaan wijken..... Hoop dat het zonder verband goed gaat, en ze snel opknapt.... Een hele dikke knuffel, ik duim voor jullie
geerke
Geplaatst: 26-04-11 08:23
tiwi1969 schreef:
Jammer dat de koorts nog niet wil zakken, we blijven duimen voor jullie!
@ Geerke: op de foto van na de operatie zijn een paar flinke drains te zien.
Ja dat zag ik maar ik vroeg mij af of ze er nog inzaten....wel dus.
Kelly_Taco
Geplaatst: 26-04-11 08:39
VanHuisUit schreef:
Het is ook wel heel warm weer en alles zal inderdaad wel gaan jeuken.
In Utrecht houden ze het standaard het hele jaar binnen op dezelfde temperatuur.. Daar is het binnen dus niet warm.
Wat shït Ellis dat de wondranden toch zijn gaan wijken. Ik duim nog steeds voor Fifi...
Seraphim
Geplaatst: 26-04-11 09:19
Wat naar dat het herstel vooralsnog niet gaat zoals gehoopt.. ik blijf ook duimen voor jullie!
Ik duim heel hard mee. Wat een nachtmerrie....heb je wel een beetje kunnen slapen erna?
Monchou
Geplaatst: 26-04-11 17:03
Pfff.. wat een verschrikkelijk ongeluk! Ik duim mee en wens je heeeeeel veel sterkte toe de komende tijd!
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 18:03
Bedankt allemaal voor weer zoveel fijne reakties!
Ik ga straks na het eten even uitgebreider reageren en kijken of ik de foto's die we zaterdag en vanmiddag hebben gemaakt er op kan zetten.
Geerke, er zitten 3 drains in...
Het wondvocht is veel, ik weet niet of het teveel is, het was inderdaad te verwachten vanwege de grootte van de wond, maar ze hadden gehoopt dat het een stuk minder was geweest en de drains er afgelopen weekend uit hadden gekunt...
Ik ben benieuwd naar je foto's. Wat klinkt dat stom zeg, maar puur uit interesse. Ik hoop dat het gauw opknapt! Echt zo enorm rot...
Splinter
Geplaatst: 26-04-11 18:10
Ik schrok echt ontzettend van de foto's, wat erg zeg, het zag er echt ontzettend naar uit. Wat een ontzettende nachtmerrie, ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt,
knap dat je rustig bent gebleven, men, wat een wond... ik denk dat ik van mn stokje was gegaan