Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anna101 schreef:Super dat je, je haf in het Z hebt! Ziet er goed uit! Je bent een voorbeeld! Mijn haf heeft dezelfde bouw en maat als die van jouw! En het geeft me hoopt voor de toekomst!
En ja af en toe krijg je nare opmerkingen naar je hoofd van jury en andere ruiters. Ze hebben er allemaal wel een mening over! Gelukkig zijn er ook nog mensen die het kunnen waarderen. Ik denk altijd maar zo laat ze maar praten, kin omhoog!
Het is een topprestatie! Je moet namelijk net even een tandje beter rijden dan op de gemiddelde kwpn'ER!
groet anna
Citaat:Het is een topprestatie! Je moet namelijk net even een tandje beter rijden dan op de gemiddelde kwpn'ER!
Kriel schreef:Dan had TS de betreffende opmerking niet bewust in de openingspost moeten zetten, zoals al meerdere keren herhaald is.
Wanneer daar over doorgevraagd wordt, ben je dom en een pieper? Dat lijkt toch helemaal nergens op...
Ik ga volledig met de post van Fitzroy mee. Ook ik heb meerdere paarden in het Z gereden en het is mij niet eens gelukt om een paard wat ik al Z had gestart, na een lange ziekteperiode, M te mogen starten.
Dus laat staan van Z2 plus weet-ik-hoeveel, terug naar de B.
Ik heb het vermoeden dat de haf enkel op rassenwedstrijden is gestart en toen de TS regulier wilde starten gewacht heeft tot ze direct Z mocht starten, na meerdere paarden eerst in het Z te heben gestart.

Kriel schreef:Jij noemt iedereen dom, dat is pas simpel
Bovendien staat er duidelijk: 'ik heb het vermoeden', goed lezen slimpie!!!

tahnee1987 schreef:Kriel schreef:Dan had TS de betreffende opmerking niet bewust in de openingspost moeten zetten, zoals al meerdere keren herhaald is.
Wanneer daar over doorgevraagd wordt, ben je dom en een pieper? Dat lijkt toch helemaal nergens op...
Ik ga volledig met de post van Fitzroy mee. Ook ik heb meerdere paarden in het Z gereden en het is mij niet eens gelukt om een paard wat ik al Z had gestart, na een lange ziekteperiode, M te mogen starten.
Dus laat staan van Z2 plus weet-ik-hoeveel, terug naar de B.
Ik heb het vermoeden dat de haf enkel op rassenwedstrijden is gestart en toen de TS regulier wilde starten gewacht heeft tot ze direct Z mocht starten, na meerdere paarden eerst in het Z te heben gestart.
Zozo jij kan leuk verhaaltjes verzinnen! Heb je zeker vaker gedaan... Dit noem ik nou dom! Een verhaal verzinnen over iemand die je niet kent! Hahaha !!!!
tahnee1987 schreef:Ga stuk van het lachen!!!