Mijn 2 Z knollen op CC!Ventje de hengst en mijn maflinger!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:35

Vond je zelf ja.....hahaha vind jullie zo dom! Je weet het verhaal niet eens!!!! En dan al zo oordelen....

W0PPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:47

Erg gave foto's!
Ik heb al eens vaker wat topics van je bekeken, en ik vind echt dat je je paarden heerlijk aan het lopen hebt (zo vanaf de foto). Vooral je haf vind ik errug leuk! Stiekem hoop ik met die gekke maflinger van mij ook nog eens zo rond te kunnen sturen :)
En wat de jury betreft; erg jammer als er zo gereageerd word.. Eeuwig zonde!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:51

wat 'n prachtige paarden!
en ts, laat ze maar l*llen, vast jaloezie o.i.d. :+

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:22

Vind je paarden echt prachtig en vind dat je ze vriendelijk rijd.
Idd zal wel jaloezie zijn.

Succes met de wedstrijden verder. En niet onzeker voelen! Is helemaal niet nodig, het ziet er super uit!

Denk maar zo... De beste stuurlui staan aan wal!
Laatst bijgewerkt door Melvern op 26-04-11 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Alina1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:25

anna101 schreef:
Super dat je, je haf in het Z hebt! Ziet er goed uit! Je bent een voorbeeld! Mijn haf heeft dezelfde bouw en maat als die van jouw! En het geeft me hoopt voor de toekomst!

En ja af en toe krijg je nare opmerkingen naar je hoofd van jury en andere ruiters. Ze hebben er allemaal wel een mening over! Gelukkig zijn er ook nog mensen die het kunnen waarderen. Ik denk altijd maar zo laat ze maar praten, kin omhoog!

Het is een topprestatie! Je moet namelijk net even een tandje beter rijden dan op de gemiddelde kwpn'ER!

groet anna

Helemaal mee eens :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:29

Citaat:
Het is een topprestatie! Je moet namelijk net even een tandje beter rijden dan op de gemiddelde kwpn'ER!

Wat een onzin!

Fitzroy

Re: Mijn 2 Z knollen op CC!Ventje de hengst en mijn maflinger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:30

Jaloezie?? Denk het niet. Karin is meerdere malen Z, ik ben ook meerdere keren Z. Van Attitude weet ik het niet maar wel weet ik dat wij allemaal jurylid zijn en derhalve zeer benieuwd uit hoofde van onze functie hoe het mogelijk is dat je 'zomaar' terugplaatst wordt naar de B??
Maar TS hult zich in stilzwijgen en bestempelt vervolgens mensen als dom. Dit noem ik pas een zeer onvolwassen reactie. Ik mag idd hopen dat TS in de ring wat sportiever is.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:33

Vind het beetje jammer dat er van die negatieve reactie's hier worden gegeven.
Ik kies geen kant, heb niet alle posts gelezen. Maar vind het jammer dat het zo moet uitlopen.
Als je mekaar wilt 'afkraken' doe dit dan via een pb, en niet in een topic wat iedereen kan lezen okal is dit misschien je bedoeling.

Ze zal vast wel een goede reden hebben gehad om terug te zakken in niveau en waarschijnlijk hoeft niet iedereen deze te weten. Zoiets hebben we allemaal wel eens!

Ik vind het prachtige paarden, en voor mij een compliment dat je zo hoog bent gekomen met je paarden. Ik wens je nog veel succes met andere wedstrijden!
Laatst bijgewerkt door oudaccountx op 26-04-11 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:36

Needje schreef:
Citaat:

Wat een onzin!

Mogen mensen tegenwoordig geen eigen mening meer hebben?
Vind het beetje jammer van je, al die reacties hier in het topic. Doe dat lekker ergens anders!

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:45

Citaat:

Wat een onzin![/quote]

Vind het beetje jammer van je, al die reacties hier in het topic. Doe dat lekker ergens anders![/quote]

Hier ben ik het mee eens, en niet alleen aan Needje bedoelt, maar als ts het hier niet over wil hebben dan hebben jullie dat toch maar te slikken? Ik vind alle reacties kinderachtig en zonde van het topic met mooie foto's.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 05:54

Dan had TS de betreffende opmerking niet bewust in de openingspost moeten zetten, zoals al meerdere keren herhaald is.
Wanneer daar over doorgevraagd wordt, ben je dom en een pieper? Dat lijkt toch helemaal nergens op...
Ik ga volledig met de post van Fitzroy mee. Ook ik heb meerdere paarden in het Z gereden en het is mij niet eens gelukt om een paard wat ik al Z had gestart, na een lange ziekteperiode, M te mogen starten.
Dus laat staan van Z2 plus weet-ik-hoeveel, terug naar de B.
Ik heb het vermoeden dat de haf enkel op rassenwedstrijden is gestart en toen de TS regulier wilde starten gewacht heeft tot ze direct Z mocht starten, na meerdere paarden eerst in het Z te heben gestart.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 06:40

Desteney_ schreef:
Needje schreef:
Wat een onzin!

Blijkbaar niet, aangezien je nu hier mijn mening afvalt. |( |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 08:37

Kriel schreef:
Dan had TS de betreffende opmerking niet bewust in de openingspost moeten zetten, zoals al meerdere keren herhaald is.
Wanneer daar over doorgevraagd wordt, ben je dom en een pieper? Dat lijkt toch helemaal nergens op...
Ik ga volledig met de post van Fitzroy mee. Ook ik heb meerdere paarden in het Z gereden en het is mij niet eens gelukt om een paard wat ik al Z had gestart, na een lange ziekteperiode, M te mogen starten.
Ik heb het vermoeden dat de haf enkel op rassenwedstrijden is gestart en toen de TS regulier wilde starten gewacht heeft tot ze direct Z mocht starten, na meerdere paarden eerst in het Z te heben gestart.

Zozo jij kan leuk verhaaltjes verzinnen! Heb je zeker vaker gedaan... Dit noem ik nou dom! Een verhaal verzinnen over iemand die je niet kent! Hahaha !!!!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:39

Jij noemt iedereen dom, dat is pas simpel :+
Bovendien staat er duidelijk: 'ik heb het vermoeden', goed lezen slimpie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 08:43

Er zijn gelukkig slimme mensen in dit topic die het verhaal wel weten, die ook de moeite nemen om mij een pb te sturen ipv eigen verhalen te verzinnen. Blijkbaar zitten jullie ermee, anders blijven jullie ook niet zo dom l*llen in dit topic !

Maar slimme en normale mensen, dankjewel voor de leuke reakties!

Voor de domme en sprookjesverzinners, get à life!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 08:46

Kriel schreef:
Jij noemt iedereen dom, dat is pas simpel :+
Bovendien staat er duidelijk: 'ik heb het vermoeden', goed lezen slimpie!!!

Jij bent knap dat jij vermoedens kan hebben over iemand die je niet kent!!
En nog veel knapper dat jij een verhaal kunt verzinnen terwijl je het echte verhaal niet eens weet!
Jij bent echt GOED!! _/-\o_ :j :')

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:56

Ik weet het, dank je.

Succes met alles wat je nog gaat doen en voornamelijk met je gedrag :D

:evaw:

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:58

Pffff,zonde van alle "vervuiling" in dit topic....
Schitterend stel paarden heb je,en leuk het verschil tussen beide paarden,en dat je met beide zo ver komt! Mijn comlimenten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 09:01

Kriel schreef:
Ik weet het, dank je.

Succes met alles wat je nog gaat doen en voornamelijk met je gedrag :D

:evaw:

Heey thanks!!! _/-\o_
Denk dat jij minder ver gaat komen met jou gedrag.....
Dag dag hater!! *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 09:01

borderjay schreef:
Pffff,zonde van alle "vervuiling" in dit topic....
Schitterend stel paarden heb je,en leuk het verschil tussen beide paarden,en dat je met beide zo ver komt! Mijn comlimenten!

Dankjewel! ;)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:06

tahnee1987 schreef:
Kriel schreef:

Zozo jij kan leuk verhaaltjes verzinnen! Heb je zeker vaker gedaan... Dit noem ik nou dom! Een verhaal verzinnen over iemand die je niet kent! Hahaha !!!!

Dat is niet dom, dat is de waarheid Tahnee.
Ben jij echt 23? Welkom in the real world.

Hier zitten dus meerdere mensen ( officials en geen officials) die meerdere malen het Z hebben behaald.
En ook meerdere mensen die om de een of andere reden dispensatie hebben aangevraagd.

Je maakt nu de simpele zielen hier in het topic blij met een dooie mus.
En dat is niet helemaal eerlijk van je Tahnee.

Je doet zelf geheimzinnig, mensen weten nu het echte verhaal over je 'terugplaatsing'.
Je blijft erom liegen en doet mensen af als dom.
Mensen die liegen die zijn pas dom ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 09:10

Nog een verhalen verzinner.....
Ik lieg???
Hahaha!
Ooh vind dit toppic steeds mooier worden!!

Ga door, ga door!
Ga stuk van het lachen!!!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:20

TS misschien kan je beter de eer aan je zelf laten, want jouw reacties laten het verhaal alleen maar ongeloofwaardiger worden.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:23

tahnee1987 schreef:
Ga stuk van het lachen!!!

Als een jury jou zogenaamd "uitlacht" is dat ongehoord, maar zelf mag je bokkers die een serieuze vraag stellen wel uitlachen >;)

Lijkt mij toch niet geheel onlogisch dat een aantal bokkers/officials in de topic willen weten hoe het mogelijk is dat alle punten gewist kunnen zijn. Als het gaat om persoonlijke redenen ben je uiteraard niet verplicht om alles breeduit op internet te plaatsen, maar een nette reactie zou wel op zijn plaats geweest zijn. Had je wel gesiert ;)

Succes nog met je mooie paardjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 09:26

Ik had al aangegeven dat ze mij een pb mochten sturen... Maar aangezien de haters en verhaaltjes vertellers daar niet de moeite voor nemen zie ik geen reden om dit soort mensen serieus te nemen...