Hoi Clau,
Het was weer super vandaag:) Bedankt dat ik weer op jou locatie een lesje mee kon rijden met Whisper.
Het is en blijft altijd gezellig bij jou op stal:) Ook heerlikj dat hij even half uurtje op landje kon, toch beloning ook voor hem en hij vindt het helemaal niet erg haha.... Ik vind het altijd leuk om aan Paulette ook te kunnen laten zien dat we echt vooruit zijn gegaan, zij helpt me toch altijd en de tips die ik krijg( ook als ik lesje op rhodos rijd) gebruik ik weer met whisper en het werkt!!! En ik sta er nog steeds van te kijken en snap nog steeds niet wat er gebeurd kan zijn met whisper en mij, waarom en waardoor ik hem nu wel ineens aan kan pakken en kan rijden.
En wat ging het toch lekker met die whisper, zelfs wat galop gedaan. Dus nu blijven trainen en als hij staakt, krijg ik hem wel weer aan het lopen.
Vergeleken met eerste keer in februari en nu... wereld van verschil.
En met jou en Sumo komt het ook goed, blijf in jezelf geloven en ga er voor meid!!! Zag er relaxt uit met Lieneke en jou kanjer

Je ziet het aan whisper en mij..... als je er zelf voor wilt gaan, komt het helemaal goed. Veel aan de hand werken met hem, grondwerk en longeren en rijden komt wel weer:) En ik kan het weten haha....
En wat monique(van flint) doet is heel bijzonder. Ik heb vandaag in ieder geval weer genoten, helaas kan ik er volgende maand niet bij zijn, ivm de wedstrijd 17 juli bij ons op stal maar daarna als je paulette weer bij je gaat komen( in september wat je zei) ben ik zeker weer van de partij. Vond het leuk ook om weer oude bekende te zien( marijke) die mee was met Iris. Zij heeft ook een haflinger en was tijd geleden dat ik haar gesproken heb marijke. Dus erg gezellig.
Nou meid.. nogmaals weer bedankt en tot in september dan maar( duurt nog zo lang.......) En blijf positief en er vertrouwen in hebben, komt goed met jou en Sumo! We houden contact
Groetjessssssssssss