Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

snoeppig schreef:Ik was 5e en 3e met 211 en 215 ( viel iets tegen vergeleken met vorige x die veel slechter ging maarja) maar van het Z2 was ik 2x eerste ( we waren maar met z'n 2en dus we hebben nu 4x 30 plaatsingspunten dus Kootwijk here we come!!!!!!
dat blijkt! hihi.
LV is dik en warm

Vicky_88 schreef:omdat ie goed was
en voor de ervaring.
gaat mij niet om de prijzen of de punten, maar voor de plezier.
maarja als je dan naderhand je paard met een dik en warm been terugvind is de lol er gauw af

Renske_ schreef:Vicky_88 schreef:omdat ie goed was
en voor de ervaring.
gaat mij niet om de prijzen of de punten, maar voor de plezier.
maarja als je dan naderhand je paard met een dik en warm been terugvind is de lol er gauw af
Aaaah wat vervelend! En hij was net beter!
Misschien toch zn pees? Dat lijkt dan goed, ook als je weer gaat rijden enzo maar is dan ineens toch weer warm en dik...
Doe maar voorzichtig, je maatje is onvervangbaar he! Daar kan geen wedstrijd tegenop!!
@ Anneke, wat heb jij er van gemaakt? Wordt het Kootwijk dit jaar?
Pfff wat had ik toch graag meegedaan, staat nog in mn agenda, Rucphen 2 proefjes Z1
Besef steeds meer dat Hillie er echt niet meer is...

fijn dat Ilona mee was, geeft toch een beetje troost en veel steun denk ik zo! snoeppig schreef:Ik heb even een mail gestuurd naar rucphen en de afdeling klassering/ puntentelling van de het kampioenschap. Maar het zou raar zijn aks de voorgaande selecties het fout hebben gedaan en rucphen het goed zou hebben toch? Alle voorgaande selecties hebben het Z2 apart de plaatsingspunten gegeven.