heb zonder zadel springen ook gemist, nouja volgend jaar!Ik vond dat meisje die blind was echt goed!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dankjewel zeg! Zou ik ze op mijn hyve mogen zetten? Dan zoek ik nu even jou naam op zodat ik die er in het onderschrift bij kan vermelden, uiteraard
mistid schreef:Gaaf filmpje! Wie deden er allemaal mee? Kan het geluid niet horen. Zie Kirsten voorbij komen, en Gert & Maureen zijn natuurlijk niet te missen. Echt super van Maureen, die kan rijden hoor!
Orchidee, de demo was idd leuk! Vond dat stukkie humor ook echt geniaal 'vroeger zat ie bij de brandweer'.
Ik ben echt kapot! Vrijdagavond natuurlijk geholpen bij de showavond van jong KWPN, en vandaag zelf gereden. Was eerste parcours uitgebeld en 2e parcours afgegroet, maar wel weer tevreden. Hebben recent een ongeluk op concours gehad en zitten nog in de opbouwperiode maar wilde dit concours niet missen. Heb verder geen ponystartkaarten meer en met mijn paard werd het lastig met het vervoer.

Moet nu weg en morgen heb ik school, paard en dan een feest
En zaterdag werken, dus je houdt ze tegoed
was op jacht naar laarzen maar das mislukt
Blarhiminn schreef:Jesser, dan heb ik nog foto's van jullie
Ik stuur ze zaterdagavond opMoet nu weg en morgen heb ik school, paard en dan een feest
En zaterdag werken, dus je houdt ze tegoed