dat doe ik je niet na! dat zou ik echt willen leren zeg!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BrittOllie schreef:leuk paard en echt knap dat hij je dit allemaal accepteert,
maar ik snap niet dat je dit in je hoofd haalt,
je hebt echt dingen die lev-ens-ge-vaar-lijk zijn, en dan vind ik je echt knettergek
voor de rest heb je idd een goede band met je paard, daar prijs ik je om, maar toch vind ik wat je doet beetje raar, en gevaarlijk

miekymouse schreef:erg gaaf allemaal...alleen dat laatste filmpje,,,daar gaat hij gewoon bijna op je haar staan....best gevaarlijk.

BrittOllie schreef:ja daarom, ze kan er zo afvallen of paard gaat er vandoor en jij hangt er aan, en dta noem jij niet gevaarlijk ?

Cavalli_x3 schreef:Dit zijn mensen die wel iets kennen van voltige hoor
Niet gewoon iemand die even door het bos aan haar paard gaat hangen
Ze weet heus wel wat ze doet hoor
En met paarden werken is altijd gevaarlijk, je kan keurig met cap en veiligheidsvest mooi in de bak blijven rijden, als het fout gaat en je hebt geen geluk, kan het ook gevaarlijk zijn
moes schreef:BrittOllie schreef:ja daarom, ze kan er zo afvallen of paard gaat er vandoor en jij hangt er aan, en dta noem jij niet gevaarlijk ?
Dat kan ook gebeuren bij andere takken van paardensport... Ik neem aan dat ze echt wel weet wat ze moet doen als er iets gebeurd want ze zal al vast wel eens gevallen zijn met dit soort stunts! Bovendien is iedereen verantwoordelijk voor zijn eiegen veiligheid, dus waarom blijft iedereen toch altijd zo zeuren over die cap en kleding??!! Ik vind wel dat je als ruiter verantwoordelijk bent voor de veiligheid van je paard, maar die kan je helaas bij geen enkele takt van paardensport waarborgen, dan moeten we ze lekker in de wei laten lopen... Ik vind alleen de foto's van het springen over de "gracht" in het bos er wel link uit zien... Kon jij zien hoe je paard ging landen aan de overkant?
Verder vind ik het echt supermooi om te zien het vertrouwen straalt er ook vanaf... Misschien zou je toch eens wat moeten gaan doen in de reguliere paarden sport, met zo'n balans en iets in zo'n korte tijd aanleren!

hij is ook zeker niet dieper dan metertje.
svdijk86 schreef:SUPERGAAF!
Jij hebt zeker lang op voltige gezeten of niet?
Petje af! Wat een hoop vertrouwen hebben jullie in elkaar!
Edit:
Ze zouden je moeten vragen voor Apassionata, ik zou er zeker speciaal
voor komen kijken. Want het dressuurniveau, springniveau en vrijetijdsdressuur
is echt graad 0!

!

JusticeWH schreef:Hierse, ons Silke heeft de weg naar bokt gevonden!
In dat filmpje van hoe het nu is, bloed zweet en tranen voor die eerste steiger terwijl je ernaast hangt, weet je nog, amai zeg![]()
En ik kom er ook ergens in voor, lol, ik die achter lou loop om ze aan te sporen, bij de bloopers denk ik![]()
Het blijft een toffe reeks fotos, fairytalestyle is leukkkk

maar ziet er gaaf uit.
Mooi om te zien dat jullie zo op elkaar vertrouwen