Sharmila schreef:Geweldig dat commentaar!!! Dierenmishandeling, onnatuurlijk, zielig....ik lig dubbel van het lachen.
Nee dat wij met een zadel op een paard gaan zitten is lekker natuurlijk zeker. Of dat we sommige paarden zo doorgefokt zijn dat het een soort lilliputters zijn geworden, is heel normaal, stel je voor dat we dat met mensen doen hihi. Of het afrasteren van weilanden omdat dat ene paard niet bij het andere paard kan, zie het al voor me in Mongolie ofzo, de hele steppe in hokjes verdeeld.
Nog een om het af te leren: Je paard de hele dag in de box laten staan en 1 keer per dag een uurtje naar buiten om te rijden. Gebeurt bij mensen ook hoor, maar dan noemen we het gevangenis hahaha.
Ik doe het zelf natuurlijk allemaal ook hoor. Mijn paard staat ook niet in de wei in de winter, en ik sta ook in een wei met hokjes, en ja ik zit ook op z'n rug.
Maar wat is dit allemaal nou in verhouding met een leuk modelletje scheren.....is helemaal kaal scheren niet veel vreemder?? Lekker belangrijk. Ik vind het kapsel helemaal geweldig van het beest. En als ik een vaste hand had had ik het ieder jaar gedaan!
Bejaardentehuis bedoel je

in de gevangenis komen ze er vaker uit

maar ze is ondertussen helemaal kaal!
ze werd met rijden nog steeds te nat.
Ja, die dierenmishandeling moest ik wel om lachen .....zo zielig kijkt ze toch niet

@ kentaro: nee op dit moment rijd ik geen wedstrijden met haar....thuis gewoon even lekker aan het doortrainen. We zijn nu M1 +2.
Al is ze nu kaal! dus ik zal nooit weten wat de jury's ervan gevonden hadden