prachtige fotoshoot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 17:49

Sharmila schreef:
Geweldig dat commentaar!!! Dierenmishandeling, onnatuurlijk, zielig....ik lig dubbel van het lachen.

Nee dat wij met een zadel op een paard gaan zitten is lekker natuurlijk zeker. Of dat we sommige paarden zo doorgefokt zijn dat het een soort lilliputters zijn geworden, is heel normaal, stel je voor dat we dat met mensen doen hihi. Of het afrasteren van weilanden omdat dat ene paard niet bij het andere paard kan, zie het al voor me in Mongolie ofzo, de hele steppe in hokjes verdeeld.
Nog een om het af te leren: Je paard de hele dag in de box laten staan en 1 keer per dag een uurtje naar buiten om te rijden. Gebeurt bij mensen ook hoor, maar dan noemen we het gevangenis hahaha.

Ik doe het zelf natuurlijk allemaal ook hoor. Mijn paard staat ook niet in de wei in de winter, en ik sta ook in een wei met hokjes, en ja ik zit ook op z'n rug.
Maar wat is dit allemaal nou in verhouding met een leuk modelletje scheren.....is helemaal kaal scheren niet veel vreemder?? Lekker belangrijk. Ik vind het kapsel helemaal geweldig van het beest. En als ik een vaste hand had had ik het ieder jaar gedaan!

Bejaardentehuis bedoel je ;) hahaha
in de gevangenis komen ze er vaker uit :P ....

maar ze is ondertussen helemaal kaal!
ze werd met rijden nog steeds te nat.
Ja, die dierenmishandeling moest ik wel om lachen .....zo zielig kijkt ze toch niet :D

@ kentaro: nee op dit moment rijd ik geen wedstrijden met haar....thuis gewoon even lekker aan het doortrainen. We zijn nu M1 +2.
Al is ze nu kaal! dus ik zal nooit weten wat de jury's ervan gevonden hadden :D .....

Lanfir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:50

Zo jij heb geduld met scheren, echt super knap gedaan! Het is niet mijn smaak maar het is wel is wat anders, vind het trouwens ook knap van het paard dat ie zo lang heeft stil gestaan had die van mij niet gedaan hahaha.

Captain

Re: prachtige fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:51

Wauw, vindt het echt gaaf gedaan, had alleen wel alleen voor zebrastrepen gekozen denk ik! :))

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:55

ik moest echt even drie keer kijken voordat ik door had dat het zo geschoren was, dacht eerst dat de foto's bewerkt waren.
Sorry ik vind het lelijk, vind het nu ook geen paard meer. Had dan een zebra/ giraf gekocht als je de vacht van een paard niet mooi vind :P

Maar de fotoshoot is wel erg mooi en je hebt een leuk paard <3 Nog veel rij-en knuffelplezier saampjes!

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:43

haha ik dacht eerst dat het een paard met een huid ziekte was of dergelijke :P
wel appart hoor, netjes gedaan. tis maar goed dat een paard geen spiegel in zn box heeft!

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:22

Fleur1984 schreef:
Phoe, dit vind ik al even erg als mensen die kleine hondjes in kleedjes en in handtassen proppen. Laat een paard nu toch gewoon paard zijn en geen pop!

Zielig voor het paard vind ik niet (al wordt ie mss ondertussen gepest door zn vriendjes :-)), maar ik vind echt dat je een dier niet moet behandelen als een pop. Je zou je eigen kind toch ook niet zo'n kapsel geven?

Jammer vind ik het...Sorry

Foto's zijn wel mooi

sommige hondjes hebben het echt heel koud zonder jasje in de sneeuw hoor :+ je hebt vast nog nooit een hondje zo hard zien trillen als die van mij in de sneeuw :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:42

You made my day! _O-
Het was erg gaaf (heb het hele topic gelezen,wat kunnen sommigen raar reageren :D )

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:01

hoiii

ik vet het zo knap wat je hebt daan =) mijn respect , maar ik vind het niet zo heel erg mooi *.*

want je hebt echt een heel knap paard =)

=)

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:44

Wauw! Ik vind het super vet! :D
Je paardje ziet er heel mooi uit hoor, ik vind het iig wel mooi, ik zie het probleem ook niet echt

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:44

besita schreef:
of het je het spiegelbeeld in haar deken genaaid zodat de kale stukken warmer krijgen dan de ongeschoren delen

Van alle reacties vind ik dit de meest geniale :)) Zie het al helemaal voor me, geweldige reactie haha.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:32

Ik vind je foto's heel mooi :j

Alleen ik vind het scheerpatroon niet zo mooi... :o Maar dat is mijn mening :P Als jij het mooi vind, dan mag jij dat zeker zelf weten :j

sorry hoor, maar wat een reacties :P ... Dierenmishandeling ?! Het is maar scheren, wat denken jullie? dat ze haar paard zo lang gemept heeft dat dat deel van de haren weg zijn :+ Nee dus ... :P

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:15

Nounou, wel errug ongezond hoor, want zo heeft ze het op de streepjes kouder := :P
Neehoor, echt geweldig. Ik was laatst al een paardje tegengekomen met een soortgelijk idee, echt super :D Laat je het heel de winter zo? :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:19

wou wat gaaf hee!!
nog noooit gezien :D
ik zou alleen voor de zebrastrepen gaan...

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:42

Leuke foto's, maar wat is het paard gaaf geschoren!!
Echt leuk :D

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:19

Prachtig paard! <3

Maar wel zonde van zijn patroon, dat doe je toch niet! :o

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:18

Wow ik raak echt geïrriteerd van die kl*te reacties in dit topic.

Ik vind je paard echt heel mooi geschoren echt geweldig! Vind het ook superknap van je dat je je paard zo kan scheren. En verder is je paardje ook al heel knap. Het is lekker orgineel dat patroon. :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:29

Die is gaaf geschoren! wat een prachtige foto's! <3

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:33

Ik vind het echt prachtig :j
Leukste detail vind ik jouw eigen panterprintje ;)

vancky2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:38

Jakkes, hoe lelijk! Zo een mooi paard maar wat een lelijk kapsel.

Rufus2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:41

Ga je ook zo op concour , wat zal de jury er van zeggen :D

ano0uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:42

Wow!
Ik vind het erg mooi, al zou ik het niet elk jaar doen.
En daarbij vind ik sommige reacties erg raar. Ik denk dat het paard het beter heeft dan een paard dat helemaal niet geschoren is. Met rijden zal hij het toch minder warm krijgen.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:47

Prachtig paard, mooie foto's hoor :j Ik denk dat ik zelf een paard niet op die manier zou scheren, maar ik vind het wel grappig gedaan en origineel :P

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 15:36

mooie foto's en over dat scheren 1 woord briljant! ( niet praktisch maar daar was je al achter las ik )

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:07

Ik vind het een onwijs gave shoot en erg mooi en kunstzinnig geschoren ook! Eigenlijk zonde dat je al dat werk hebt moeten overscheren.
Om sommige commentaren heb ik echt dubbel gelegen. Je zou het maar wagen om op te vallen in de conservatieve paardenwereld...

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:16

Echt in 1 woord briljant!!!!!!!!!! Mijn eerste reactie was 'wil ik ook!', helaas heb ik geen paard om het op uit te voren.