Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die erop en eraf gaan, ook erg leuk vond ik dat, ook dat er 1 afviel.
DewiRox schreef:Ik ben net ook geweest en vond het zeer tegenvallen, gelukkig hadden we gratis kaartjes anders had ik het het geld echt niet waard gevonden. Vond het vooral erg saai en verder van spectaculair, heb regelmatig betere shws\showelementen gezien.. Er ging veel mis en ik vond het geen lopend geheel, ook vond ik het er vrij slordig uit zien allemaal. Verder vond ik ook de muziek en belichting niet zo mooi en dematerialen die gebruikt werden hadden ook wel wat mooier en uitgebreider gemogen. Kortom, ik vond het erg tegenvallen. Sorry als mensen het niet met mij eens zijn.
Het enige wat ik dan nog wel leuk vond om te zien was de man die over het vuur sprong met 4 paarden, maar toen hij het met 6 deed ging het aardig mis. Ik vond dat hij iets beter had moeten opletten, want je zag al aankomen dat ze niet goed uit zouden komen en dat het mis zou gaan. Wat mij betreft had hij er beter nog een keer langs kunnen rijden zodat hij ze normaal iets beter onder controle zou krijgen.
Sorry voor mijn negatieve reactie.
mebianca schreef:DewiRox schreef:Ik ben net ook geweest en vond het zeer tegenvallen, gelukkig hadden we gratis kaartjes anders had ik het het geld echt niet waard gevonden. Vond het vooral erg saai en verder van spectaculair, heb regelmatig betere shws\showelementen gezien.. Er ging veel mis en ik vond het geen lopend geheel, ook vond ik het er vrij slordig uit zien allemaal. Verder vond ik ook de muziek en belichting niet zo mooi en dematerialen die gebruikt werden hadden ook wel wat mooier en uitgebreider gemogen. Kortom, ik vond het erg tegenvallen. Sorry als mensen het niet met mij eens zijn.
Het enige wat ik dan nog wel leuk vond om te zien was de man die over het vuur sprong met 4 paarden, maar toen hij het met 6 deed ging het aardig mis. Ik vond dat hij iets beter had moeten opletten, want je zag al aankomen dat ze niet goed uit zouden komen en dat het mis zou gaan. Wat mij betreft had hij er beter nog een keer langs kunnen rijden zodat hij ze normaal iets beter onder controle zou krijgen.
Sorry voor mijn negatieve reactie.
Ben het helemaal met je eens. Ik was maandag middag geweest en helaas was mijn kaartje niet gratis.. Snapte ook niet helemaal wat die shire nou ging doen die liep alleen maar wat rondjes en that's it. Net als die ezel trouwens.En die man met 6 paarden dacht echt van hou maar op want dit gaat gewoon niet lukken en ziet er niet uit zo. Ook het Team Luis Valença vond ik zeeer slordig, ze deden allemaal maar wat.

(gewonnen) en ik zat in vak I rij 4 stoel 1,2,3(,4). Vond het wel erg leuk om te zien, maar toen die man met die 6 paarden over de hindernissen gingen ging het wel fout ja.. Erg jammer, daarna 2x(3x) opnieuw gedaan en toen ging het wel goed. Was ook erg verliefd op die arabiertjes en nog wat paarden. Vond het erg leuk om een keer er heen te gaan en het een keer te zien

zou me dan echt doodschrikken joh!cloudya schreef:Hier een boel clipjes van de 28ste 20:00, die laatste is toch het leukst, de aai-ronde
Ook op beeld dat het misgaat een paar keer met de vuurhindernis
ruiter1992 schreef:cloudya schreef:Hier een boel clipjes van de 28ste 20:00, die laatste is toch het leukst, de aai-ronde
Ook op beeld dat het misgaat een paar keer met de vuurhindernis
welk filmpje is met de vuurhindernis? want het zijn wel veel filmpjes