Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LindyH schreef:Het gaat erom dat TS klem zit.
Als een inzamelingsactie ervoor zou zorgen dat vader en/of moeder inzien dat ze fout bezig zijn en alsnog over de brug komen, dan is dat ook een resultaat.
Onassa schreef:Heb het hele verhaal gelezen en vind het zwaar klo*e voor je meid.
aangezien het doneren op bokt niet mag, is het misschien een idee dat je een hyves aanmaakt en die hier in een link plaatst?
Dan kunnen daar de mensen die je hierbij willen steunen zich aanmelden en dan kan je ook duidelijk zien of het aantal "helpers" genoeg is om jou uit de zorgen te krijgen finacieel.
Want er word wel vaak geroepen dat mensen willen doneren, maar of ze het daadwerkelijk doen is een tweede.
En ik merk dat jij nu al heel blij bent dat het van je moeder mag, maar ik vrees dat als het erop aan komt je misschien blij gemaakt wordt met een dooie mus.
Je kunt dan die speciale hyves [agina weer in je onderschrift plakken zodat veel meer bokkers het zien en ja...je zult op die hyves je verhaal wel even moeten uitleggen zodat men snapt waar het over gaat.
Ik ben ook niet echt vermogend, maar wil dan ook best een duit in het zakje doen.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken lieve meid!!
listiglistje schreef:easygoing ts is pas 13en heeft denk ik ook geen benul van geld/waarde...op die leeftijd wist ik dat ook niet...
garny95 schreef:nou ik ga dat meisje helpen met een kleine bijdrage, kom maar op met je hyves..
ik denk dat ze blij is dat ze die pony heeft en hem kan houden, ik wind me maar niet meer op over hoe het gaat, dan heb ik mijn goede daad weer gedaan vandaag
Onassa schreef:Jullie hebben echt helemaal gelijk hoor!
Het IS absoluut de verantwoordelijkheid van haar ouders, maar door de vete die er nu tussen deze twee mensen is onstaan staat een onschuldig kind!
Haar mams gaat alle kosten dragen als de pony verhuisd is, dus dat is dan opgelost.
Ik snap haar mams in zoverre dat gezien haar vader al niets in kosten voorziening bijdraagt niet deze last ook nog kan of wil dragen.
Of ben ik een van de weinige die niet zomaar effe 600 euro kan ophoesten?
Uit ervaring weet ik dat een echtscheiding ook al heel wat kosten met zich mee brengt.
ik heb dit jaar mezelf voorgenomen om geen kerst kaarten te sturen maar dat geld wat ik daarmee doorgaans kwijt ben te doneren aan een goed doel.
Nee....niet haar ouders zie ik als het goede doel, maar wel de TS zelf en haar 24 jarige poown.
Misschien ben ik wat weker dan andere omdat ik geen kids heb kunnen krijgen maar je kunt je wel altijd aan je principes vast houden.....ik laat die dan maar een keer gaan in de hoop dit meiske een fijne kerst te kunnen bezorgen door mee te helpen om haar paardje te behouden.
shilady schreef:Ik ga niet doneren
dan kunnen we wel meerdere mensen doneren die in een moeilijke tijd zitten![]()
Ik hoop dat de ouders tot inkeer komen en het gewoon zelf betalen
Onassa schreef:mebianca schreef:En wat als ze er een volgende maand weer om vraagt? Want tja die 600 euro die ze heeft ontvangen van iedereen was voor 1 maandje want er kwamen toch onverwachte kosten bij..
Dan houd het op en ben ik een tientje kwijt....jeeeeee, wat erg zeg!
Citaat:Desnoods Pa wat bijklussen/werken, extra baantje (moeder schoonmaken bv),
of spullen verkopen op Marktplaats/opkoper, geld lenen van familie/vrienden, lening bank etc. GENOEG MOGELIJKHEDEN!!!
mebianca schreef:Prima.. maar je houdt haar ook voor de gek.. iedereen geld inzamelen en het komt allemaal goed..echt niet hoor..
_Kelly_bokt schreef:Heee,
Wat super erg voor je!
Knap van je dat je ervoor gaat vechten met al die baantjes! Zet 'm op!
Laat maar zien dat ze niet je paard kunnen afpakken wegens de rekeningen!
Succes.
x
Onassa schreef:mebianca schreef:Prima.. maar je houdt haar ook voor de gek.. iedereen geld inzamelen en het komt allemaal goed..echt niet hoor..
Hoe weet je dat nou???
Haar moeder gaat de kosten dragen als de poown daar staat.
het is denk ik voor haar moeder nu meer een principe kwestie.
En als je zo gaat denken kan er nooit iets goed komen.
Tja....zo wil ik niet in het leven staan, ga nog altijd uit dat zaken die even moeizaam gaan weer opgelost worden.
Nu al te gaan gillen dat het nooit meer goed komt vind ik zo uhhhhh.....negatief gedacht.
Ik denk liever positief om haar met dit zetje in de rug te kunnen helpen.