Wooooow Echt... RESPECT!!!! Vind jullie echt zo leuk bij elkaar Super!
mirtje83
Geplaatst: 02-10-10 10:37
wow meid.. wat ben jij afgevallen. heb heel veel respect voor je.. nog veel succes met de laatste paar pondjes. maar ik weet zeker dat dat je gaat lukken.. en hopelijk kan je nu nog heel veel plezier samen met kim beleven.
NienSCHaap
Geplaatst: 02-10-10 10:46
echt top van je dat je dat zo kan, ik ben ook al 2 jaar bezig om af te vallen maar niks werkt nog echt bij mij wat ik prima kan volhouden. Echt een doorzetter ben je dus en vind dat echt heel knap !!!
ukoldaatje
Geplaatst: 02-10-10 11:10
Super super super super super super super GOED gedaan meid!!!!!! Wat vind ik dit knap van je!! EN wat een doorzettingsvermogen moet jij hebben!!! Denk dat je nu ook wat beter in je vel zit waardoor je het zo goed doet met afvallen??
JE mag met recht hartstikke trots op jezelf zijn, en dat in negen maanden tijd!!!!!!!
Jeetje KbK, wat ontzettend geweldig van je. ik vind het echt enorm knap hoor, wil zelf ook graag een kilootje of 7 a 8 afvallen, maar heb niet echt de discipline daarvoor, door dat besef vind ik het nog knapper. Je ziet er geweldig uit!!! En Kim natuurlijk ook
Allereerst ontzettend knap dat je al zoveel bent afgevallen! Mijn moeder is vorig jaar september ook begonnen en is nu onder begeleiding van E.G.A. Nederland (afslankclub zegmaar) 30 kilo kwijtgeraakt. Ik weet dus hoe moeilijk het (vooral in het begin) is. Het is niet alleen maar minder en gezonder eten. Je moet je eet gewoontes veranderen en dat is heel erg omschakelen. Top!
Het rijden ziet er ook echt beter uit. Leuk dat je ook wilt gaan lessen enzo, super om te horen!
NienSCHaap: Het is inderdaad niet makkelijk.. ze maken de dingen veel te lekker. Het begin is zo moeilijk.
Ukoldaatje: Ik weet niet zo goed hoe het kan dat ik het volhou.. Weer aankomen lijkt me heel erg. Dat probeer ik echt te vermijden.
Nikki__:
Manutjuh: Bedankt.
Girley_: Dankje!
Rocymax: Ik vind het ook moeilijk om door te gaan na mijn streefgewicht. Ik denk dat het niet eens ligt aan de hoeveelheid kilo's die je kwijt wil, maar het idee dat je er bijna bent en dat is lastig. Net zoiets als dat je besluit een half uur te fietsen; na 25 minuten ben je moe en wou je dat je er al bijna was. Terwijl als je besluit een uur te fietsen; je dat gevoel pas hebt na bijv. 50 minuten. Het ligt er net aan waar je op ingesteld staat. Nouja.. ik leg het weer lekker vaag uit..
Suus_: Bedankt!
Chaos: Dankje!
RoWi: Dat klopt helemaal. Je moet een hele andere levensstijl vinden en iets wat je vol kont houden. Dus niet in één keer stoppen met alle lekkere dingetjes, maar geleidelijk. Uiteindelijk vind je dan een manier die perfect bij je past.
Ell_en: Bedankt.
LovingSonja: Dankje.
Ninx: Dankjewel.
Angela,
Lanita
Geplaatst: 02-10-10 20:11
Heel veel respect voor je! en een erg leuk paard heb je.. lief koppie heeft Kim
top, wat een prestatie en dat op eigen houtje. Dat getuigd van karakter en doorzetting vermogen. nu kan je echt terug volop genieten van je ritjes met kim
p.s. heb je nu de oorzaak van haar "stressy" gedrag gevonden?