Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Valencia2002 schreef:Hey Suus_elviera: las je profiel. Is het erg lang geleden met Elviera?
Ben benieuwd wat je verwachtingen zijn van de zuidlaardermarkt. Blingh, jij gaat toch ook voor de eerste keer (of was dat iemand anders?). Wat verwacht jij ervan?
Wat hoop je dat je aantreft?

Brainless schreef:Volgens mijn opa lopen er hier en daar wel DA rond die een snelle klinische keuring kunnen uitvoeren, maar dat is absoluut geen regel.
99,99% van de paarden wordt zo verkocht, zonder keuring. daar zijn de prijzen ook naar.
Ik ga een welsh A/B ponytje van 200/250E niet laten keuren voor 75 E.
Chaos schreef:Brainless schreef:Volgens mijn opa lopen er hier en daar wel DA rond die een snelle klinische keuring kunnen uitvoeren, maar dat is absoluut geen regel.
99,99% van de paarden wordt zo verkocht, zonder keuring. daar zijn de prijzen ook naar.
Ik ga een welsh A/B ponytje van 200/250E niet laten keuren voor 75 E.
Vindt dat nog knap veel geld voor een Welsh A op een dergelijke markt.
Valencia2002 schreef:Wie heeft wel eens een paardje verkocht op de Zlm? Ik gok op Robert, maar ook nog iemand anders? Wat voor mensen komen hierop af? Een vriendin van mij zit er sterk over te denken haar paardje te verkopen daar.
Ik zou het niet doen, maar weet ook niet waarom niet.
robert45 schreef:Valencia2002 schreef:Wie heeft wel eens een paardje verkocht op de Zlm? Ik gok op Robert, maar ook nog iemand anders? Wat voor mensen komen hierop af? Een vriendin van mij zit er sterk over te denken haar paardje te verkopen daar.
Ik zou het niet doen, maar weet ook niet waarom niet.
reken niet op een hoge prijs voor je paard. Wij hebben alles wat we kwijt moesten verkocht op de Rodermarkt.
De prijzen zijn laag-gemiddeld op de markt maar je bent hem wel direct kwijt. Dus als je hem echt kwijt moet en het maakt je niet veel uit dat je er wat geld op verliest dan zeker meenemen.
Als je hem nog een paar maanden in de kost hebt komt er ook weer extra geld bij.
Dus je kunt makkelijk troep verkopen..