Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spicegirl schreef:je moet ook geen breed uitlopende pijpen nemen. bootcut is goed.je hebt ook jeans voor het rijden. die kruipen niet op.en bij shepler's en andere zaken zijn ze regelmatig in de uitverkoop.
maar als je merrie zich niet gedraagt tijdens een wedstrijd, vind ik dat je toch echt meer moet oefenen. al is het maar bij een manege in de buurt, of een plaatselijke ponyclub om tussen de anderen door te rijden in een andere omgeving.je kan het op die manier ook voor een ander verpesten.
HumbleTalent schreef:Een onderdeel van het showen is ook een smile op kunnen zetten van "niks-aan-de-hand-zo-hoort-dit-zie-mijn-paard-de-beste-zijn" of een blik van doettie-anders-nooit.
Miss_Fancy schreef:Je kunt eens kijken op de Dorpsstraat in Zoetermeer. Zit een spijkerbroekenzaak met broeken waar kleine foutjes aan zitten. Scheelt heel veel geld en vaak is het foutje amper te vinden. Verkopen ook Wrangler. Persoonlijk zweer ik bij de Texas of de QBabe (alleen in Amerika te koop of via Marktplaats). Neem een lengtemaat langer, dat werkt erg goed!