17 t/m 19 sept. Haaksbergen Zilveren Ster

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: 17 t/m 19 sept. Haaksbergen Zilveren Ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:28

Marcia; Ja, echt zo braaf! Ook met zadelmak maken! Maar ze straalt ook wel braafheid uit :))

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 14:29

Ik reed inderdaad M1 :)

Jolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:31

@ Indiansummer: Gerdien Hilgenberg was 2de achter Bart.
Ik had het idee dat ze er iets meer aan moest doen dan de proeven van zaterdag (misschien iets meer spanning in 't paard? ken 'r verder niet maar heb toevallig de kur gezien en zaterdag bij ZZ-licht geschreven). Maar vond het beide dagen een erg fijne combinatie om naar te kijken!

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:42

Paard rijdt nog niet zo lang mee in het zz licht en ze moest zaterdagmiddag nog een kur in elkaar draaien, misschien dat ze daardoor wat spanning had.

Carmen1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:47

Waar staan er foto's?
Weet iemand dit :)

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:53

Saskia gefeliciteerd!!! Super goed!!

De rest ook gefeliciteerd met de goede resultaten!

@ Jolo, jeetje we hebben wel echt zelfde gevoel aan dit weekend overgehouden zeg.... Volgende keer beter!

Ik weet niet meer wie het zei, maar uitslagen van het ochtendprogramma was echt drama he gisteren. Ik snap dat een concours draait op vrijwilligers en iedereen zijn best doet. Maar ik snap niet dat het dit hele weekend zolang duurde met punten en (tussen)uitslagen. Je kunt toch van te voren al veel voorbereiden in Excel en zo moeilijk is het toch allemaal niet? Ik was er al voor gewaarschuwd, maar vond het zelf ook echt heel opvallend.

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:11

Had mij 5 weken geleden al afgemeld voor het cc en toen zeiden ze dat ik mijn 6 coupons maar tijdens het cc moest ophalen. Kom ik daar zijn ze natuurlijk mijn coupns kwijt, lekker hoor :( Ze zouden hun best nog doen en als ze ze alsnog zouden vinden opsturen. Ben benieuwd.

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:14

Toen ik vrijdag mijn coupons voor zondag wilde inleveren werd mij ook gezegd dat ik dat maar bij de jury moest doen :S Lijkt mij handiger voor de jury om alles bij elkaar te hebben...

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:20

ja dat hoorde ik al. Hoeveel moeite is het nou om de coupons bij een mapje toe te voegen :=

Jolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:22

marsmars schreef:
Paard rijdt nog niet zo lang mee in het zz licht en ze moest zaterdagmiddag nog een kur in elkaar draaien, misschien dat ze daardoor wat spanning had.

heeft ze netjes gedaan dan in 1 dag :)
bedoelde het ook relatief hoor qua spanning; zaterdag in de proeven zag het er echt heel soepel en vloeiend uit (jury was ook erg enthousiast :j ), zondag leek het ietsje minder makkelijk te gaan, maar ik heb er verschillende gezien met veel meer spanning

hahaha, ja martenique; op naar de volgende keer dan maar!
Ik heb na de proeven eerst het paard naar huis gebracht, dus heb van dat lang wachten geen last gehad. Vrijdag waren mijn punten er trouwens wel snel.

En foto's ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.....

edit; toen ik aan het schrijven was kregen we vanuit het secretariaat wel netjes de laatste veranderingen op tijd door... ze zullen daar echt wel hard hebben zitten werken, maar als ruiter is het ook wel weer vervelend als het net bij jou(w ring) niet soepel verloopt....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:42

Over het lange wachten laten we het maar niet hebben :+ Dat is daar altijd zo'n mega drama. K snap best dat het veel werk is. Maar om 13.40uur de prijsuitreiking doen, terwijl 13.30u de finales moesten beginnen is een beetje te dol. Maar ja, das een punt waar ik me altijd al aan stoor daar. :o Overigens ook 1 van de redenen dat ik daar nooit mijn paard laat, maar um direct thuis breng.

En idd kun je alles al voorbereiden in excel. Dan hoef je alleen nog maar de punten en namen in te voeren.
Zelfde als met je coupons na brengen en ze vervolgens zelf bij de jury te moeten brengen; als het goed is liggen de mapjes klaar per jury en hoef je ze er alleen nog maar in te doen. Maar blijkbaar is dat daar ook teveel werk.

@ saskiakur: had jij nog foto's gemaakt?

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:44

Gerdien reed volgens mij naar mij, met dat schimmeltje toch?
Vond het wel echt een super fijn paard, amazone zat er ook echt netjes op.
Heb haar kür niet gezien, zag haar wel met inrijden en vond er dat erg fijn uitzien.
Bart heeft idd echt een super fijn paard in het ZZ-L, moet zeggen dat die in het Z1 (v. Rubels) ook wel erg fijn is.
Hij rijdt op het moment allemaal van die fijne beesten, ben toch wel een beetje jaloers :P

Jolo: Zat jij bij Le Mat in? Bij Vermunt zat dacht ik Kim Ferweda in.
Zei ze nog wat over mijn kür? Heb haar namelijk al zo vaak gehad en heb nog nooit echt iets van haar gehoord wat ze nou van mijn muziek ofzo vindt, en ben daar eigenlijk wel heel nieuwschierig na ;)

Jolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 15:54

Sorry, kan je helaas niet helpen; heb zaterdag bij het zz-licht geschreven (zat toen bij Hanneke Gerritsen), daar was Gerdien 1ste (in de andere proef geloof ik ook). Zondag grootste deel van de kuren gezien, maar dan vanaf de tribune.
(Kim zat inderdaad bij H te schrijven)

ja, klopt, ze was inderdaad met een schimmel (7 jarige, ook Rubels?); zag er zeker fijn uit!
(ze viel ook positief op toen ze zaterdag aan het losrijden was voor de proef)
Ik vond die schimmel van Bart er inderdaad ook goed uit zien.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 16:46

Jeetje Marsmars, dat is wel heel slordig.. 6 coupons is nogal veel!
Ik lees hier ook veel goede resultaten, gefeliciteerd allemaal!
@Jolo; grappig dat je bij Hanneke moest schrijven, leuk mens he..? :D

Ik vind het ook altijd erg lang duren, jammer..

Jolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:11

sjaantje schreef:
@Jolo; grappig dat je bij Hanneke moest schrijven, leuk mens he..? :D

ja, was zeker leuk bij haar!
ook nog even over 'r 5 jarige Scandic gehad, die rij jij toch? (ff off-topic ;-) )

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:17

Ja klopt!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:22

Saskia Gefeliciteerd! Super zeg! Dit paard rijd je toch nog niet zo lang?

Ik heb al foto's gezien op foto4u.nl
Daar staan ze al op. Ik heb een heule mooie galopfoto. Het is alleen zonde dat er iemand achter op staat. Ik ga een mailtje sturen met de vraag of hij die weg kan fotoshoppen. In de hoop dat dat kan.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:22

Zo heb er een mailtje aan gewaagd :D Hoop dat het mogelijk is want zou het erg jammer vinden als het niet kon :o Vind hem erg mooi :o

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:55

haha herkenbaar die coupons! :D
de eigenaresse van dat paard dat ik rij, had zich met een paard afgemeld want die was kreupel..ging ze zaterdag wel netjes betalen..zeiden ze:morgen hangeN alle coupons buiten van diegen die niet starten..de volgende dag ik kijken:niets!
ik vragen:moest ik uit 100coupons die allemaal door elkaar lagen die 2 uitzoeken haha!

En met de finale ging iedereen maar zo starten,mocht ik eindelijk:reed er opeens iemand bij mij in de ring hahaha,zo hup zonder te vragen!

Kan me voorstellen dat het veel werk is,maar is dit jaar niet 1e keer dat ze het organiseren toch?!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:36

Nee dit concours is er al jaaaaaaaaaaren. Dus wat dat betreft hebben ze ervaring genoeg.

De uitslagen van de finales staan nog niet op startlijsten. K ben wel benieuwd naar de B en L :o

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:41

rowo schreef:
Nee dit concours is er al jaaaaaaaaaaren. Dus wat dat betreft hebben ze ervaring genoeg.

De uitslagen van de finales staan nog niet op startlijsten. K ben wel benieuwd naar de B en L :o

staan er eindelijk op!

janou3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:50

Weten jullie ook wie er allemaal foto's gemaakt hebben?
Ben wel benieuwd of ik nog ergens te spotten ben!
foto4u.nl heb ik al gekeken....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:12

Jeetje wat weinig mensen in de B zeg.... En als ik dat zo zie hoe er gereden is had ik best mee kunnen rijden voor de winst denk ik :+

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:53

rowo schreef:
Jeetje wat weinig mensen in de B zeg.... En als ik dat zo zie hoe er gereden is had ik best mee kunnen rijden voor de winst denk ik :+

ja mij had je er in de l1 al af kunnen rijden :D paard liep niet,hele week al niet. maar denk ach misschien met de finale geluk :o niet dus.
later bleek ze de mond kapot te hebben!baal ervan dat ik dat niet eerder heb gezien want normaal is ze nooit zo ''vervelend'' als afgelopen week. oefeningen gingen wel netjes maar geen stelling en buiging..logisch achteraf :')
Laatst bijgewerkt door kissmeB op 22-09-10 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:55

De L had ik niet kunnen winnen tegen die mega dressuurknollen. De B had ik meer kans, helemaal als ik zie wat voor punten daar gehaald zijn :oo Echt niet bijster hoog.