Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Viootjuh schreef:Erg he dat je op sommige stallen echt niet weg kan gaan zonder dat ze hun afspraken al niet meer nakomen. Mijn paard heeft ook een op een stal gestaan waar ze de helft eten kreeg (ze was te druk volgens hem) zonder dat dat mij verteld werd voordat ik eens ging informeren omdat ze mager werd, ze als ik er niet was in haar eigen pis stond te zwemmen omdat de stal niet meer uit werd gemest (ze at gewoon veel stro volgens hem) en tot overmaat van ramp 5 dagen binnen heeft gestaan terwijl mij werd verteld dat ze keurig op de wei werd gezet. Toen ik daar achter kwam had ik gelukkig de mogelijkheid haar dezelfde dag nog naar haar oude stal te brengen. Ik hoop dat ts snel een ander plekje vind!
sj_sanne schreef:ik rij op een manege en daar waren ze in de winter ook iets te dun je kon somige ribben zien,,
ik zei toen tegen de eigenaar van de manege van geef alle paarden maar 2x per dag subli daar komen ze goed van aan!!
nu in de zomer/bijna herfst hebben de paarden aalemaal een rond buikje en de ribben zijn weg!
daar in tegen hebben ze ook dag en nacht op wei gestaan daar komen ze ook van aan!
ik wou dit ff zeggen zo dat je een paar tips hebt wat je er tegen kunt doen!!
xxsj
gohya schreef:sj_sanne schreef:ik rij op een manege en daar waren ze in de winter ook iets te dun je kon somige ribben zien,,
ik zei toen tegen de eigenaar van de manege van geef alle paarden maar 2x per dag subli daar komen ze goed van aan!!
nu in de zomer/bijna herfst hebben de paarden aalemaal een rond buikje en de ribben zijn weg!
daar in tegen hebben ze ook dag en nacht op wei gestaan daar komen ze ook van aan!
ik wou dit ff zeggen zo dat je een paar tips hebt wat je er tegen kunt doen!!
xxsj
Een weiland waar hun eigen mest op uit gereden word,dat gras eten ze niet.
Je kan een paard wel 24/7 op het land zetten maar dan moet dat land wel schoon zijn.Al staat er een meter gras op,ze eten dat gras niet waar hun eigen mest in ligt.
Pashon schreef:er bestaat gelukkig nog zoiets als afspraken afzeggen.
dezelfde da is al eerder geweest alsof hij nu zijn mening in eens bij zal draaien![]()
sorry maar vind ts toch wel een beetje nalatig
gohya dat is onzin, wij hebben eerder ook onze eigen mest uitgereden over het land en de paarden aten er niks niet minder om.
gohya schreef:Pashon schreef:er bestaat gelukkig nog zoiets als afspraken afzeggen.
dezelfde da is al eerder geweest alsof hij nu zijn mening in eens bij zal draaien![]()
sorry maar vind ts toch wel een beetje nalatig
gohya dat is onzin, wij hebben eerder ook onze eigen mest uitgereden over het land en de paarden aten er niks niet minder om.
Maar staan je paarden dan gelijk in dat land als je mest hebt uit gereden?
Ik bedoel als de mest in de grond is getrokken,ja dan eten ze dat gras wel.Maar niet als het er vers op ligt.