Koudbloedendag te Nistelrode (NB), wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

Re: Koudbloedendag te Nistelrode (NB), wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:14

Hihi ik heb een vermoeden Grid.
Nee ik zal niet te negatief doen, maar ik schat mijn kansen toch niet al te hoog in.
Ik hoop dat de sfeer zaterdag een beetje gelijk staat met de sfeer hier dan word het vast hartstikke leuk.
Bij de volgende editie doet waarschijnlijk een zoon van Ginger mee, dus dan moet ik eigelijk wel weer mee doen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:17

grid schreef:
Ik ga trouwens ook nog iets leuks afspreken zaterdag :) kan nu al niet wachten tot t zover is :):) al zal ik het dan ook vast spannend vinden :=
Wie, wat, waar en vooral, hoe laat moet ik er dan zijn??????

ginger18 schreef:
Hihi ik heb een vermoeden Grid

Wat dan O:)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:20

*zet de zeurmodus aan*
GRIIIHIIIIIID.....

*trekt aan jasje*
Griiiihiiiiiiiid....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 23:34

:)ddd :)ddd :)ddd

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:37

Jaaaaa, ze gaat eindelijk haar act laten zien waarbij ze zingend te paard het winnende lied van het songfestival zingt :)ddd
Go Grid =:) =:) =:) Gaaf, toppie joppie :D

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 06:24

Ik wordt ook al laatste in mijn rubriek, dus zullen er veel zijn met evenveel punten als we allemaal laatste gaan worden, tja ben benieuwd hoe het gaat want dit is voor hem de eerste keer op vreemd terrein en met andere paarden in de bak.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 06:25

haha, als iedereen nu al weet dat ie laatste wordt hoef ik me geen zorgen meer te maken :+ :D (grapje)
gelukkig doe ik niet mee om te winnen.
heb er echt veel zin in.

wauw grid is het je eindelijk gelukt sayla te leren zingen! wat knap. ik ben erg benieuwt :+

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 06:27

Mijn paard kan wel flemen op commando en het compliment, teminste begin van het compliment, maar de galop gaat stuk minder en dat wordt wel gevraagd in de proef.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 06:55

jammer dat ik er zaterdag niet bij ben, ben wel benieuwd!

De mensen in het L1 hoeven zich ook geen zorgen te maken, want de laatste plaats is al voor mij gereserveerd :')

SandravdB: misschien vind de jury je wel aardig en mag je je paard laten flemen ipv galopperen :+

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 07:00

Dan zal ik moeten afstappen en dat is niet toegestaan in de proef helaas

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:04

Haha :D

Als we nou allemaal gewoon precies dezelfde punten halen, zijn we allemaal 1e en laatste :P
Ik doe ook zeker niet mee om te winnen hoop dat het gewoon heel gezellig wordt en ben al blij als ze zich braaf gedraagd en een beetje over de hoefslag wil lopen.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:29

Galop is hier ook een ramp hoor :x
gaat zjoeeef door de baan.

Maar idd met z'n alle 1e en laatste worden is wel een goed plan :))

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 10:31

Haha of het wordt een wedstrijd wie zijn paard het mooist gewassen en gevlochten heeft :D

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:42

oei ik heb ff geen andere beschikking tot internet dan op mn mobiel, hij opent alles heel vaag maar heeft iemand voor mij de starttijd van zondag en de eindtijd? maybe dat ik dan ook nog even kom

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 10:50

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:26

Hihi, als we gaan voor het paard dat het mooiste gewassen en gevlochten is zie ik nog een kleine kans, :z k heb mn héééle vrijdagavond gereserveerd voor wassen, wassen en nog meer wassen. Orla is wit met bruine vlekken alleen zitten de vlekken precies op de verkeerde plaats (lees: ze heeft dus witte sokken en een witte/gele pluk in dr staart). Heb nu al lol :P

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:05

kijk, dan krijg jij de schoonheidsprijs! ook die gaat aan mn neus voorbij. odinn kan niet ingevlochten worden, zijn manen zijn veelste dik en te stug en zijn staart wordt ook lelijker als je die invlecht.
en ik ga hem natuurlijk uren poetsen, maar op een pikzwarte pony zie je daar ook maar bar weinig van.
maar ik vind hem toch de aller knapste :P

galop is hier ook 1 groot probleem :P altijd de verkeerde galop en hij vind het nog heel erg moeilijk in galop te blijven.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:19

Ik moet hier staart en sokken wassen.
Denk dat ik de manen niet was, maar goed uit de knup haal en mooie vlechten erin leg.

Bij ons wordt de galop niet echt een probleem, maar wel de overgang terug, hij pleurt er nog heel oncharmant uit. Ook geeft ie gas bij gebroken lijnen :+
Ach, komt vast goed :)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:20

Hier ook problemen met de rechtergalop.
Sinds deze week begint ze het na jaren te doen, maar ik verwacht niet dat ze het met de wedstrijd doet, want ik moet wel een keer of 3 opnieuw aan springen voor ze het doet.
En schoonheidsprijs zal ik ook niet winnen.
Kan helaas niet wassen (alleen koud water), ik doe alleen de sokjes en de staart. En de manen zijn wel vlechtbaar, maar ik kan het niet goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:35

:wave:

Ik heb er zin in zaterdag!

@Draaakje, ik moet voor jou volgens mij :P.

Ik moet om 16:08 rijden, met haflinger Olina :D.
Ons wedstrijddebuut, ze is nu 5. Hier ook nog zat problemen haha. Ik ga zaterdagochtend helemaal wassen etc.

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:57

Ik ga alleen Embla's staart proberen te wassen, ze is als de dood voor wassen dus dat wordt al spannend genoeg. Het blijft een vreemd beest want als je bij een meer bent dan staat ze als eerst in het water te spetteren :+

Ik zit nog te twijfelen of ik iets met haar manen ga doen.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 06:49

De galop is bij ons ook een tijd een groot probleem geweest, gelukkig gaat het nu eindelijk een stuk beter (nog niet helemaal,maar ja). We hebben ook nog genoeg andere puntjes, wijken gaat nog niet helemaal zoals het hoort, met halthouden doet ie z'n hoofd omhoog en doorzitten heb ik nog een beetje moeite mee.
Wassen weet ik ook nog niet of ik dat doe, heb nl alleen maar koud water tot m'n beschikking (en geen solarium ofzo) en door de stallen komt heel veel lucht doorheen (dak is zeg maar iets boven de wanden geplaatst, waardoor er altijd frisse lucht naar binnen komt) Maar ga 'm dan maar net als draakje urenlang poetsen :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:59

Mijn beestje moet toch gewassen worden met koud water :(:) Hij heeft teveel wit om dat niet te doen.
Maar ik kan wel een emmertje warm water gebruiken om in te soppen, het uitspoelen is dan koud, maar daarna even warm wrijven en een zweetdek op. Nadeel van dit koude vochtige weer vind ik vooral dat de manen en staart zo slecht drogen.

Je kan ook een waterkoker gebruiken om in elk geval warm sopwater te hebben.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 09:16

Wilde net zeggen met een waterkoker kom je ook een heel eind :D en je kunt dan al paar emmers warm maken zodat je ff vooruit kunt en krijg je ook niet zo koude handen :)

Hihi allemaal moeite met galop dus ook daarop zullen jullie dan ongeveer hetzelfde scoren :P

O en voor ik het vergeet hier te melden :o Zouden jullie vanavond/ morgen nog even de startlijsten willen bekijken, want er zijn enkele kleine wijzigigingen/ verschuivingen geweest ivm oa afmeldingen ;) Zal vanavond de Definitieve Lijst Online zetten :)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:00

Helaas we hebben ook geen stroom. Dus ik hou het maar bij voetjes en staart wassen.