Jee Chubby dat is balen zeg! Hoop voor je dat het over gaat!
Mijn paardje gaat de goede kant op, n.a.w. heeft ze alleen alles zwaar gekneusd en bont en blauw.......... Mag nu met haar stappen 2x 5 minuutjes en dat opbouwen. Ook mag ze op een klein weitje als ze maar niet gaat draven........... Verder is ze nog steeds de vrolijke en rustige......... Ik neem gewoon de tijd en hopelijk komen we er dan weer helemaal boven op!
hey carool, ik heb vandaag mijn paard gelongeerd en voor het eerst heeft ze niet gehoest! gaat de goede kant uit dus. nu is het zo dat ik met haar soieso 1 dag wil rijden en als het kan 2 dagen. de overige dag(en) zou ik met een ander paard mee kunnen rijden. mag dit? moet ik dit van te voren aangeven?
Carola, van hoe laat tot hoe laat moet ik er eigenlijk zijn van t weekend? Of staat dat ook in het Excel-bestand? Ik ben niet zo goed met Excel
Cars
Geplaatst: 24-09-10 23:16
Boekje is hier ook binnen.... Zondag zal ik wel eventjes een beteuterde tink hebben...komen direct langs het pad richting mijn huis. Als jullie een bonte stokstijf met 4 hoeven vast in de grond zien staan..... luid hinnikend ....thats me(ik ken hem zooooooo goed )
Goed nieuws toch !! Tuurlijk kun je een dag met je eigen en twee dagen met een ander paard meedoen, of andersom, kijk maar even wat gaat, maar dat is geen probleem, en je hoeft het niet van te voren door te geven aan ons hoor. Komt goed, tot volgende week he.
Caballos: is er inmiddels al weer verbetering ? Komen jullie nog kijken volgende week ? ben je er toch nog een beetje bij.
Chubby, hoe is het met jou paardje ? hoop dat het inmiddels weer beter gaat, en dat je gewoon mee kunt doen. Ben nog steeds aan het duimen.!
Jasia, Ik ben zelf donderdag aanwezig en blijf slapen op het terrein ivm de spullen die er dan al staan. Slaap in mijn bus, samen met mijn stoere waakhond ( golden retriever die al bang is voor een vlinder ) Verwacht dat ik er vrijdag rond 8.00 uit kom rollen, dus je bent al welkom vanaf 8.00 uur en tot ca 20.00 uur is er wel wat te doen, maar je bent uiteraard niet verplicht om heel de dag aanwezig te zijn hoor. Als je er rond 11 uur bent, dan zou het al heel fijn zijn. Kijk maar effe.
Dankjewel! Mijn ouders 'moeten' mij brengen.. Op zaterdag zal ik wel voor 10 uur er zijn denk ik.. Op zondag zal het rond 11en, of misschien nog iets later worden, omdat mijn ouders dan allebei vrij zijn.. Maar ik zal ze even pushen haha en zeggen dat ik er echt vroeeehoeeg moet zijn
Normaal gesproken zou je dat nog moeten kunnen halen voor het donker terug te zijn.
ALs je de straat in rijdt ( staartsestraat, en de weg volgt tot aan manege de wolf, en je rijdt dan nog een klein stukje verder, dan zie je een groot weiland met een paar tenten, toiletten, koelwagen etc, als je dat ziet, dan weet je in elk geval dat je er bent. En als je op het terrein aankomt, wordt je door de verkeersregelaar aangewezen waar je kunt parkeren, daar un je je paard opzadelen, en dan zie je vanzelf een grote caravan van Mc donalds, daar kun je melden, want daar hangt dan ook een grote vlag, start/finisch. Bij het melden krijg je je startkaart, je consumptiekaart, en kun je nog vragen stellen als je die dan nog hebt. De routes staan in de boekjes, maar staan heel duidelijk aangegeven dmv fel gele pijlen in het bos, dus als je die volgt, dan kom je vanzelf eer terug op het finishterrein,
Hoop dat het zo wat duidelijker is, mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag,
Een blauw lintje om te weten dat het om iemand van Bokt gaat toch? (heb niet alles gelezen) * Denkt even na* Misschien dat ik die wel in de manen van paardlief ga vlechten!
tylando
Geplaatst: 26-09-10 14:15
of aan de zijkant van je frontriem..wel kort, anders zit het in zijn oog! of in plukje manen voor
Josfoto
Geplaatst: 26-09-10 14:51
Yep
tylando schreef:
aaah MC donalds....heerlijk die quarter pounders
Chubby
Geplaatst: 26-09-10 15:43
Ik zal ook eens zoeken naar zo'n lintje Geen kreupelheid gisteren en vandaag, dus fingers crossed!
ik zal ook een lintje ergens aan paardlief vastknopen.
met primera gaat het steeds beter en zoals het er nu uit ziet rij ik vrijdag en zondag met haar en zaterdag met het paard van mijn buurman. als het echt super gaat mag ze alle dagen mee. dus fingers crossed,,ook voor jou chubby
Hier ook nog steeds iedere dag verbeteringen! Gisteren was het been zo goed als normaal, alleen rond de sprong/hak is het nog wel wat dik, maar dat is het gebied wat het zwaarste is getroffen denk ik zo. We zeiden hier tegen elkaar, zullen we toch naar Huijbergen gaan???? Hahahaah, gelukkig gaat het goed maar besef heel goed dat dit ook einde verhaal had kunnen zijn en dat is toch heel eng...................
Misschien komen we wel kijken? Zal het iig in de groep gooien!
Wat geweldig dat het zo goed gaat, zal nog wel even wat dikker bijven, maar dat slinkt vanzelf. Kan me voorstellen dat je heel blij bent dat het zo is afgelopen, moet je toch niet aan denken dat het ook anders had kunnen zijn.
Natuurlijk ben je nog van harte welkom, dus mocht je nog mee willen doen, dan kunnen jij daniel en anouk er nog wel bij hoor, je kunt natuurlijk ook afwisselen, de ene dag Daniel en Anouk, de andere dag Jij en Daniel, en de laatste dag Anouk en jij. Hebben jullie toch nog meegedaan. Maar kijken is natuurlijk ook leuk.
Denk er nog maar over na,als je bijvoorbeeld donderdag opbelt dat jullie toch nog mee willen doen, dan zorg ik dat dat in orde komt.
Ja, ze is zo snel in haar genezing en dat op haar leeftijd (19) is dat helemaal geweldig, bijna wonderbaarlijk! Ben er erg blij mee en ben erg zuinig op haar!
Zal kijken, al hadden Daniel en Anouk zoiets van samen uit-samen thuis, ze wilde niet als Argi niet kon........ Snap 't ook wel, zou 't zelfde doen andersom......... Hou het iig in mijn hoofd! En anders doen we volgend jaar mee, dan moet ik toch zeker wel mee kunnen doen!