Ik heb nog 1 vraag, ik had een engels hoofdstel gekocht maar nu zijn de teugels te kort. mag je ook met spring teugels rijden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
roni schreef:tja jammer dat ik het nk niet mee kan rijden alleen de aqha,ook al rijd je normaal amateur klasse bij de drha en al 20 jaar western en oojk al heb je eerder mee gedaan met het nk en werd je 4 de zelfs dan plaatsen ze je in een L 5 klasse bij de wran echt niet te geloven dit .ik weet wel dat een heleboel ruiters nu niet kunnen starten omdat ze geen level verhoging krijgen die normaal ook amateur zijn ,zo jammer want het had eeen top nk kunnen worden voor iedereen.
roni schreef:tja jammer dat ik het nk niet mee kan rijden alleen de aqha,ook al rijd je normaal amateur klasse bij de drha en al 20 jaar western en oojk al heb je eerder mee gedaan met het nk en werd je 4 de zelfs dan plaatsen ze je in een L 5 klasse bij de wran echt niet te geloven dit .ik weet wel dat een heleboel ruiters nu niet kunnen starten omdat ze geen level verhoging krijgen die normaal ook amateur zijn ,zo jammer want het had eeen top nk kunnen worden voor iedereen.
Het kost even wat moeite om het te regelen, maar als jij bewijzen hebt van prestaties, of een verklaring van een trainer, dan mag je zo in een hoger level instappen hoor
Flint is nog maar vier dus ik ben benieuwd of we er iets van bakken
Succes! Given schreef:Wat leuk![]()
Hey Isabelle start jij ook Showmanship? Als er weinig mensen starten moet je even een gil geven.. Dan kunnen we kijken of we wat kunnen regelen!
??!