Indiana naar de kliniek-->we revalideren verder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marenmar85

Re: Indiana naar de kliniek-->het blijft afwachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:12

heej agnes

jeetje heb net je hele topic gelezen, fijn dat je zoveel word gesteund door vele medebokkers. En heel erg dat zo is gegaan met die lieve indi.
Maar even misschien rare ingeving, maar als zij botwoekering heeft is het tildrin infuus dan niks. Mariena heeft dat ook gekregen tegen toen voor dat spat ( had ook botwoekering en heeft volgens mij goed geholpen) niet meer kreupel gelopen en ook mariena staat op dat rare beslag ( iets minder ) dan indi maar ook dat de achterkant afrolt.

Wens jullie heel veel sterkte en wil jullie ook helpen zeg het maar je hebt nummer nog dus roep maar.
Al is het voor vervoer wandelen etc je roept maar

Ik gun jullie het echt dat allemaal weer goedkomt want jullie zijn echt toppers.
dikke knuffel van ons

MiSzNiTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:54

Ik ben heel benieuwd wat wolvega zegt mijn paard is daar geopereerd en staat daar nu 3 weken.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 09:44

De koorts was gister nog opgelopen, maar lijkt nu onder controle: 39 nu.
Ze willen haar sowieso het hele weekend nog houden. Ze denken trouwens aan een virus? Moet ze die dan daar opgelopen zijn of zit daar een incubatietijd op van meer dan een week?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:06

Gelukkig is de koorts weer gezakt. Hoe is ze verder? Ontlast ze haar been nog net zo?

Je weet het nooit met een virusinfectie, er zijn virussen met een incubatietijd langer dan een week en ook korter.
Het zou wel heel bitter zijn als ze eerst voor niets is geopereerd en daarna daar nog een virus heeft opgelopen.
Heb je nog meer reacties gehad uit een andere kliniek?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 10:17

nee nog geen reacties verder. Ze loopt met dat beslag redelijk goed, maar na 10 minuten wil ze hem niet meer belasten, dan is het echt genoeg geweest steeds. In de stal staat ze sowieso steeds op rust. Dat beeld veranderd niet.

Wat betreft virus. Dat is wat ze DENKEN. Ik weet niet waarop dat gebaseerd is. Ze verwachten iig morgen een koortspiek. Dat schijnt normaal te zijn bij een virus. Ik hoop niet dat het dan NOG hoger wordt dan gisteren, maar we zullen het zien. Ik hoop echt dat dit alles snel afgelopen is, want ik begin er aardig doorheen te zitten.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:20

Tjee meid het zit jullie niet mee. Kan me voorstellen dat je er op en duur een beetje doorheen gaat zitten. Het is op dit moment allemaal zo vaag en onzeker. Hou moed hoor het komt vast goed!!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 11:13

Ik heb net 2 dierenartsen gesproken die beiden niet snappen dat er in gewroet is. Hun uitleg:

Het is al een rotsstructuur, en dan ga je het open maken, nog meer irriteren, daardoor zwakker maken, en dat laat je vervolgend weer over die rotspartij heen gaan.

De conclusie van hun was dat dit nooit over zou gaan... Ik ga er nog 1 contacteren waarnaar zij verwezen en als die ook op deze manier reageert ga ik het opgeven. Dit trek ik niet langer, en zo wordt het toch ook niks. Ze zou volgens hun evt op de wei kunnen lopen, maar wel kreupel, en met constant pijnstilling. Dat is niet wat ik wil.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:51

stuur je cd op naar de Lingehoeve,ik heb daar hele goede ervaringen met mijn paard [ ook met mijn appie ] en nog 2 paarden bij mij op stal

de mijne is door de ctscan geweest en daar is wel wat uitgekomen
eerder was ik bij Visdonk geweest en dar kwam niets uit.

ik loop nog steeds bij de Lingehoeve moet er 25 juni weer heen.

misschien weten hun iets,het is wel een eind weg voor jou.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:59

Jee Agnes, dat is slecht nieuws. :(:)

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:06

Jemig.. wat een gedoe.. Heel veel sterkte agnes... Hopelijk komt het allemaal goed.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:42

Ooooh.... wat een akelig nieuws. Ik hoop dat het toch nog goed kan komen en dat ze iig verder pijnloos door het leven kan gaan. Heel veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 14:28

Ik heb net de laatste kliniek waar ik hun oordeel van wil weten gebeld. Ik heb ze de foto`s gemaild en hoop zsm een reactie te krijgen, maar we zitten natuurlijk erg dicht tegen het weekend aan.

Er zijn heel veel goede dierenartsen en klinieken, maar ik kan moeilijk elke da om zijn/haar advies gaan vragen. Ik heb nu al 4 da`s die een ander idee hebben dan Emmeloord. Als deze dat ook heeft ga ik maandag in Emmeloord een afspraak maken om eens te praten en een hoop duidelijk te krijgen. Ik wil gewoon niet onnodig aanprutsen als ze een leven in de wei krijgt met pijnstillers. Als dat het positiefste geval is zoals deze 4 da`s zeggen ...

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:38

Volgens mij is de kliniek in Emmeloord een zeer goed adres, maar natuurlijk is een second opinion altijd goed. Maar ik zou niet meer dan twee artsen er naar laten kijken, om de verwarring niet nog groter te maken.

Ik wens je sterkte en wijsheid toe.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 14:40

ik hoor ook veel goed over emmeloord, maar wel ook dat ze `financieel ook graag erg goed willen draaien` (en dat is niet de vorm waarin ik over ze hoor praten ;) ). en dat geeft mij wel een naar gevoel over dit alles icm de uitspraken van de andere da`s.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:42

Vaak zegt je gevoel voldoende, als het zo voelt, moet je daar vanuit gaan kijken/beslissen. Dan kan iedereen praten wat ie wil, maar het gaat erom dat jij je er goed bij voelt.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:46

jeetje wat vervelend vooral voor je paardje, je doet zo je best voor haar. en dan wil het allemaal niet zoals je verwacht en hoopt.
Ik hoop dat er nog iets positiefs komt uit de laatste uitslag. sterkte meid

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:49

ik heb net je hele topic gelezen.ik kan alleen maar zeggen,ga op je eigen gevoel af,en ik hoor heel vaak goede ervaringen over de lingehoeve.en ik hoop heel erg voor jou op een wonder.ik hoop dat ze jou paard kunnen helpen.ik wens je heel erg veel sterkte in deze onzekere periode.geef je knappe paard maar een dikke knuffel.veel sterkte.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:50

Je weet het zelf vaak onderbewust al en jouw 'onderbuikgevoel' was al vanaf het begin niet goed. Maar je doet er wel alles aan wat mogelijk is, meer kan je niet doen. Soms zit het gewoon even allemaal tegen...
Laatst bijgewerkt door Myca op 11-06-10 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:51

Bodegraven schijnt ook goed te zijn toch... heb je al met hen contact gehad?
Sterkte hoor!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 14:53

Ik heb net geprobeerd uit te leggen dat ik niet alle da`s af ga bellen. Het is echt niet zo dat ik het er niet voor over heb, maar het heeft geen nut.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:55

Er staat bij ons een paard op stal die vorige week in Bodegraven is gekeurd. Een echo zonder de benen te scheren. Ik hoor ook wel goede verhalen, alleen dat is niet hoe het hoort. Maar dat terzijde.
Het is nu eigenlijk 4 tegen 1, als dat niet duidelijk genoeg is.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:06

En Utrecht dan? Zou je die niet willen contacten? Is toch een universiteits kliniek met soms nieuwe technieken etc.

Vind het zowiezo verschrikkelijk dat ik dit van jullie moet lezen meid. Heel veel sterkte!!! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:08

TS: Ik vind het heel erg voor je. Maar ik zou de hoop nog niet zo heel snel opgeven al begrijp ik je wel heel goed. Kijk eens hoeveel paarden er zelfs in sport lopen die waren opgegeven. Blijf nog even positief maar wel realistisch. Mail/bel nog 1 kliniek en laat die het laatste woord hebben want zoals ik het nu begrijp is het 4 tegen 1.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 16:45

ben het met Breezy eens....geef het nog even de tijd!
Het ene paard herstelt sneller dan het andere.
Ik ken trouwens genoeg paarden die op grond van dierenartsenverklarigen en foto's stokkreupel zouden moeten zijn en dat niet zijn,en ook geen pijn hebben.
Geef het de tijd!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 13:35

Wolvega heeft ook terug gemaild. Zij geven het ook nog niet op en hebben het over eventueel shockwave en infusen of regionale perfusie. Ik ga maandag eerst met Emmeloord zelf praten. Ben wel benieuwd hoe zij reageren op de reacties van de andere dierenartsen.

btw, koorts was vanochtend 39