Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Joycebunny schreef:Startlijsten? word erg lastig, haar naam is Beauty, niet meteen de meest originele naam
bovendien heb ik geen idee waar ze dan zouden starten, en óf ze wel start
Kwendeltje schreef:Ik weet er alles van, mijn ouders hebben dit vroeger ook altijd gedaan (ik had zelf de helft van mn paar betaald). 'Als je niet dit doet, verkopen we je paard.' ' Als je niet dat doet, of zus of zo, verkopen we je paard!' Liters tranen heb ik elke keer gejankt, maar nooit hebben ze het gedaan, wel altijd in de angst geleefd dat... Totdat ik op een dag geld genoeg had en de 'andere helft' kon betalen. Helemaal van mij dus, dus geen dreigementen meer.Wij hebben sinds vorige week een paard gekocht voor onze dochter maar dat is wel het laatste wat we zouden doen haar proberen te pakken/chanteren door haar paard af te nemen of te verkopen.
Majo schreef:Kwendeltje schreef:Ik weet er alles van, mijn ouders hebben dit vroeger ook altijd gedaan (ik had zelf de helft van mn paar betaald). 'Als je niet dit doet, verkopen we je paard.' ' Als je niet dat doet, of zus of zo, verkopen we je paard!' Liters tranen heb ik elke keer gejankt, maar nooit hebben ze het gedaan, wel altijd in de angst geleefd dat... Totdat ik op een dag geld genoeg had en de 'andere helft' kon betalen. Helemaal van mij dus, dus geen dreigementen meer.Wij hebben sinds vorige week een paard gekocht voor onze dochter maar dat is wel het laatste wat we zouden doen haar proberen te pakken/chanteren door haar paard af te nemen of te verkopen.
Lieve TS, ik wens je alle sterkte van de wereld toe. Dit is echt de laagste streek die een ouder kan uithalen!
is toch te gek voor woorden!