Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sandra3235 schreef:Ja en zonder pijnmooie gedachte niet waar???
aerdenhout1 schreef:Gelukkig ( klinkt k.u.t maar je snapt het wel denk ik)...nu kan je het gaan af sluiten!
heb de pony natuurlijk niet persoonlijk gekend, maar door de verhalen is het alsof er een van mezelf is ingeslapen!
Zit nu dus te janken als een klein kind...en bedankt he!!!
( nee hoor..dat laatste is natuurlijk een grapje!!!!)
Sterkte meid, je hebt er goed aan gedaan.
colunder schreef:Ook ik zit hier te janken,heb vorig jaar dezelfde beslissing moeten maken voor mijn pony,dus ik weet wat je doormaakt.
Je hebt gedaan wat je kon,heel veel sterkte!!!!
Lotus83 schreef:WinSel schreef:Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen toen ik die foto zag.
Ik heb diep respect voor je wat je voor deze kleine hebt gedaan, Je hebt gedaan wat je kon, en je hebt de beste keus gemaakt
Schrok je ervan......?
WinSel schreef:Lotus83 schreef:@WinSel ik snap dat het lastig is om een reactie te geven...
Ik vind het persoonlijk 1 vd mooiste foto's
Ik vind het ook een mooie foto, hij is vredig in geslapen.
Maar k wist niet zo goed of ik er wel kon neer zetten dat het een mooie foto was snap je, omdat k je geen pijn wil doen
Lotus83 schreef:Wat ik nog even kwijt wilde....
De DA van vanmiddag heeft zijn been na zijn dood nog onderzocht....., er bleek een "knik" van 90 graden in zijn voorbeen te zitten....
Vreselijk, dat de 2 andere vee artsen daar niets van gezegd hebben of gezien hebben
kimmie88 schreef:Lotus83 schreef:Wat ik nog even kwijt wilde....
De DA van vanmiddag heeft zijn been na zijn dood nog onderzocht....., er bleek een "knik" van 90 graden in zijn voorbeen te zitten....
Vreselijk, dat de 2 andere vee artsen daar niets van gezegd hebben of gezien hebben
Dat is helemaal verschrikkelijk om te horen.