Raggel schreef:Ja Baexem was nog een optie, maar Sevenum wil het niet meer, Stamproy niet, Horst niet.. Enja hier in het Zuiden is er gewoon de plek niet voor..
Sevenum wil wel, maar had zover ik begrepen heb naar de regio aangegeven alles op 1 dag te willen doen. Leek eerst geen probleem te zijn maar daar heeft de regio toch van afgezien (en niet Sevenum, die hadden zelfs de organisatie al een heel eind op touw gezet)
: de uitslagen staan weer op startlijsten.nl)
.
Mooie terreinen en strak georganiseerd!
haha. uiteraard is ook al eerder de optie van een vast panel bekeken, maar nog niet uitgevoerd (welke mensen, hoeveel, gaan die naar alle CH's). Helaas is op alle mogelijke manieren van het toewijzen van een selektie wel commentaar te geven, dat maakt het ook zo moeilijk, je kan het helaas niet iedereen naar de zin maken !! Maar in ieder geval wordt er nu niet toegewezen op basis van de eerder genoemde vriendendienst of traditie! De selekties voor paarden zijn dit jaar in (niet op datum volgorde) Echt, Hingen, Graetheide, Beek, Bocholtz en Ravensbosch. Ook is al eens gekeken naar de mogelijkheid van het uit elkaar trekken van de selekties springen en dressuur, dus afhankelijk van de geschiktheid van de terreinen per discipline, maar uitvoering daarvan is nog toekomstmuziek. Wat betreft de regiokampioenschappen, dat zal inderdaad spannend worden en we doen onze uiterste best om het zo goed mogelijk en kampioenschapswaardig voor elkaar te krijgen, helaas zijn we hierin ook afhankelijk van wat kan met de vereniging(en) die dit alsnog wil gaan organiseren. Hopelijk komt het allemaal helemaal goed!
) van dat zandheuveltje naar wedstrijdterrein toe. En nadeel: het is errruuug ver lopen van trailer naar tent en terug
. Zelf vind ik Posterholt ook erg fijn zo aan het begin van het seizoen. Hingen is heel goed als je in de ringen voor het terras kan rijden, Beek dressuur is ook altijd ok. En Maalbroek, lekker handig bij mijn stal!
.
.