Calanddra schreef:Hoe haar financien in elkaar zitten en wie wat betaald en hoe het gegaan is in het verleden kan me eigenlijk niet zo schelen. En daar gaat het ook helemaal niet om.
Waar het wel om gaat is dat het diertje zo snel mogelijk naar de kliniek moet om na gekeken te worden. Kijken naar zijn kansen, is een pijnvrij leven mogelijk? Zo nee, dan direct in laten slapen.
Hoe sneller hoe beter.
Ik vind het ook goed van TS dat ze maandag de da laat komen. Maar het is gewoon jammer dat het uitgesteld wordt. Ze zegt eerst allerlei dingen (zoals na het ophalen direct doorrijden naar de kliniek) maar doet vervolgens iets anders. Niet gek dat een aantal bokkers van argwaan krijgen.
Om maar even ts zelf te quoten
Citaat:Ook wil ik even vermelden dat ik de 2 DA's heb gebelt in overijsel, en langer als een uur heb zitten bellen met beide klinieken. De enne dierenarts vond dat ik de pony gewoon had moeten laten staan omdat er heel veel gevallen zijn van dit soort pony's en dat het alleen maar geld kost. Maar hij hem wel eventueel wilde laten inslapen gezien zo'n dier geen waardig leven kan leiden. De andere veearts overigens een heel aardige man heeft me alles uitgelegt en verteld dat er best een kans is voor zo'n beestje, hij heeft mij wel geadviseerd hem te laten behandelen door mijn eigen DA omdat als puck dus kan leven alsnog mee moest naar huis, en hij het een prettig idee vond dat Puck direct door een DA werdt bekeken eventueel werdt behandeld die hem kon blijven behandelen.