Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
trekpaardluf schreef:Leuke fotos Anna
ik wil je niet ontmoedigen maar weet je meis, he gaat echt niet in een keer over. En als het 2 dagen goed gaat en dan 1 dag iets minder dan is dat heel normaal. bij ons, mensen, gaat toch ook niet alles van de een op de andere dag over? dat heeft gewoon zn tijd nodig om te helen en om over te gaan!
Het komt allemaal wel goed! je zorgt super voor hem!!
Dit gaat nog heel wat maandjes duren, maar ik heb geduld hoor! 

_Anna schreef:Gelukkig maar!
Ik ben nog steeds misselijk maar er kwam in het ziekenhuis niets uit gelukkig. Heb nog wel veel pijn maar hopen dat het snel overgaat.
Celine doet hem morgen gelukkig, ik hoop dat ik snel zelf weer kan komen want vind het maakt niks zo hihi.
dat moeten we niet hebben hoor gelukkig dat er mensen op stal zijn die je helpen Kitty_luna schreef:_Anna schreef:Gelukkig maar!
Ik ben nog steeds misselijk maar er kwam in het ziekenhuis niets uit gelukkig. Heb nog wel veel pijn maar hopen dat het snel overgaat.
Celine doet hem morgen gelukkig, ik hoop dat ik snel zelf weer kan komen want vind het maakt niks zo hihi.
dat kan ik begrijpen ja.. maar was dus wel hard aangekomen. gelukkig dat er niks gebroken is ofzo..
anders hadden we twee kreupeledat moeten we niet hebben hoor gelukkig dat er mensen op stal zijn die je helpen
rust iig goed uit met je been !
_Anna schreef:@ Lotte1990: Waarover?
) been is al stukken minder dik hoor, hij belast het nu ook dus gaat de goede kant op.
De 27e komt er een holistisch dierenarts die hem helemaal door kan meten en dan weten we precies wat hij er aan over heeft gehouden. 
manic schreef:Ik zou ook zeker overwegen om te rontgenen en wellicht een scan van het SI gewricht.
Inderdaad om alles uit te sluiten.. Worden nog een paar spannende weken!
Hij doet het super gelukkig!
Anna ik hoop dat jullie beiden snel opknappen.