Wie gaat er naar PAARD 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:30

_Pansy_ schreef:
Ik vond het erg geslaagd!
Het jureren was leuk, vooral door het verkleden :D

En er waren veel kraampjes, het was heel gezellig vond ik!

Moest je iedereen jureren? :)
ik kende er namelijk 3 die er mee deden.

sjanien

Re: Wie gaat er naar PAARD 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:06

Ik vondt de clinic van Sabrina ook heel goed, ze legde goed uit en was vriendelijk tegenover haar paard.
Die andere van 'van Baalen' vondt ik tegenvallen. Ze prikte een aantal malen flink met de sporen erin en paard had de mond veel open. En kon haar ook amper verstaan en echte samenwerking met degene die met haar mee was en uitleg gaf was er niet echt. En paard liep duidelijk in stap niet goed!

Herman Wientjes met de friezen vondt ik mooi om te zien en ook de laatste show met de feeen. En de spaanse paarden waren ook mooi. Die aan de lange lijnen vondt ik tegenvallen, zat de hele tijd te wachten tot ze iets gingen doen.

Stands waren er meer dan genoeg. En ook veel met leuke aanbiedingen. Wij hebben ons wel vermaakt. Alleen jammer dat ze niet meer tribunes hadden geplaatst.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:09

Ik moest inderdaad alle bixie kinderen jureren :) Samen met mijn moeder, we zijn allebei jurylid.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:46

Me zusje heeft het eerste parcours C-Z al gewonnen :+

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:13

Welke fotograaf heeft er fotos gemaakt van de showpiste gister? Ik heb meegereden in een clinic en zag een fotograaf staan. Ben benieuwd of er nog mooie fotos tussen zitten van mn bange paard :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:29

Verdorie, ik kon niet heen dit weekend

Volgend jaar pas weer dan :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 16:26

Ik ben vandaag geweest. Vond eerlijk gezegd de shows wat tegen vallen, maar heb ook niet alles gezien.

Het springen vond ik erg leuk om te zien maar vond sommige nog al erg onvriendelijk rijden. :=

Heb mooie dingen gezien op de beurs. De waterboy staat op ons aanschaflijstje en heb een hele mooie menwagen gezien voor mijn mini. Was eigenlijk alleen op zoek naar een leuk halstertje voor hem, helaas was het enige passende halster roze. En daar waren ze hier thuis nogal op tegen. :+

Wel heeft mijn vader een mooie cap en nieuwe rijlaarzen gekocht. :j

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 17:20

die menwagentjes waren duur pfff.... :(
Ps. Judith_ wat voor een cap/laarzen? ;)

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 18:18

Waaas geslaagt :)

elke dag heen geweest :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:06

xMarianne schreef:
die menwagentjes waren duur pfff.... :(
Ps. Judith_ wat voor een cap/laarzen? ;)

Uhm een bruine cap en nubuck laarzen. Weet het merk even niet meer.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:08

Ben dr weer!

Heb een singeltje gekocht, en heb mistid nog zien springen haha :P

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:11

xxxdonja schreef:
Ben dr weer!

Heb een singeltje gekocht, en heb mistid nog zien springen haha :P

Jaaa, ik heb dr ook nog zien springen. :j
ze had toch 20 strafpunten ofzoo?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:14

Helaas ging het tweede parcours rot ja. Voelde niet fijn, madam was een beetje over de zeik door de muziek van de showpiste.
Ze was ook wat kreupel, waarschijnlijk in de dubbel gebeurd maar heb het in het parcours niet vernomen.

Eerste parcours ging wel erg fijn, toen had ik een balkje door een foutje van mij. Heb er weer een puntje bij, en was erg leuk verder

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:17

Jaa idd, 20, jammer! Mooie pony heb je wel trouwens! :9

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:19

brrr.. hoog hoor, dat springen. :=
zie je mij nog niet doen.
maar Mistid, waar zaten jullie later nog dan?
want ik dacht dat ik je nog zag zitten maar ik ken je helemaal niet dus ik had geen idee. :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:42

Wij zijn meteen naar huis gegaan, pony hoefde niet nog langer in de kou te staan :) .
Tussendoor zat ik wel op de tribune, heb de hele tijd mijn cap opgehad, en een kleurtjesvest (gekleurde blokken).

Dankjullie :D helaas ben ik wel te groot...

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:44

Melanie15 schreef:
Welke fotograaf heeft er fotos gemaakt van de showpiste gister? Ik heb meegereden in een clinic en zag een fotograaf staan. Ben benieuwd of er nog mooie fotos tussen zitten van mn bange paard :D

Ik ben gisteren geweest van 2 tot half 6 en heb alleen gefotografeerd bij de showpiste! :j Vanavond ga ik de foto's doen, misschien dat je er ook nog tussenstaat! (Wat reed je eigenlijk? :+ )

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:13

mistid schreef:
Wij zijn meteen naar huis gegaan, pony hoefde niet nog langer in de kou te staan :) .
Tussendoor zat ik wel op de tribune, heb de hele tijd mijn cap opgehad, en een kleurtjesvest (gekleurde blokken).

Dankjullie :D helaas ben ik wel te groot...

Dan heb ik jou nog voorbij zien hobbelen op de parkeerplaats :P
Ik zei nog tegen de anderen bij ons, kijk eens wat een leuk vest heeft zij aan!! :))

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:14

Ik heb trouwens nog wel een paar dingen bedacht die wat beter konden, misschien iets om mee te nemen in de nabespreking?
Vond bij het inrijden een beetje jammer dat er zoveel geluid vanuit de showring was, er waren meerdere pony's die daar nogal gek van werden, dat is natuurlijk lastig te verbeteren omdat je binnen niet echt heel veel ruimte hebt, maar meende dat het vorig jaar anders was, dat er niet zoveel geluid vanuit de showring was.
De parcoursbouwers waren niet echt op de hoogte van het parcours zelf, wanneer ze tussendoor een balk er weer op gingen leggen liepen ze meermaals in de weg. Bij een meisje die een stop had op de sloot dacht een parcoursbouwer 'even slootje weer goed leggen' (beetje verschoven), echt was er niet gebeld dat het aangepast kon worden, waardoor hij midden voor de hindernis stond toen het meisje weer aanreed, en dat pas zag toen ze er voor was (vanuit de bocht stond hij). Bij meerderen heb ik zulke situaties gezien. Ook hier geld natuurlijk dat we allang blij moeten zijn dat er parcourshulpen zijn, maar als ze in de weg lopen is het ook niet echt handig.

Verder vond ik het wel mooier/handiger ingericht als vorig jaar, muv de inrijbak dan.

Vond het weer leuk&goed georganiseerd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:14

Haha waar stonden jullie dan :) ?

Ghehe, dacht dat het een vest was die niemand in Nederland zou hebben (in Frankfürt gekocht), maar is best doorzichtig als je hem bij de H&M koopt _O-

Edit; jij was 1 van de indianenpaarden! Met de handjes :D !
Ik zat voor bokkers naar schimmels te zoeken, omdat jullie het over witjes&niet wassen hadden _O- .

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:19

Uhm even denken... Wij stonden in een zijweggetje met de trailer.
Als je met je rug naar de ingang stond (die tent) dan rechts over de grote weg en dan 1e weggetje links en dan langs de rij aan de rechterkant aan het begin stonden wij :) (als je snapt wat ik bedoel)

Moet je dan ook niet die geblokte deken hebben van de Epplejeck? :P Die is ook zo leuk :D

Ik vond het allemaal erg goed geregeld :)

Trailer mooi dichtbij van de ingang, goede losrijbak (soms beetje druk maar ach het is behelpen) vriendelijke medewerkers en gewoon leuke sfeer :)

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:20

mistid schreef:
Ik zat voor bokkers naar schimmels te zoeken, omdat jullie het over witjes&niet wassen hadden _O- .

Zal nog wat leuks vertellen ;)

Had mijn paard HELEMAAL spierwit echt eerlijk waar.
Ging ik even trainen in de losrijbak, ik denk even kijken wat ze van de bodem vindt met de grondoefeningen.
Dus knielen gedaan, daarna liggen. Dus ik zeg tegen m'n paard, nu maar even niet plat, want dan ben je gelijk zo vies... En wat doet ze?
Temidden van iedereen die er ook aan het rijden was, gaat ze heel blij plat liggen!!!

Staat ze op, HELEMAAL GEEL, geeft die bodem gewoon af!! Het leek dus net alsof mijn paard zo uit de stal getrokken was.

:+

Maar goed dat was zo'n lachwekkend moment, voor mij kon de dag toen al niet meer stuk :P

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:22

haha Indy is zo leuk :D

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:23

Heb het toen maar opgegeven, want ze moest in de show ook plat liggen en ze werd er echt geel van :))

Krijg het er nog steeds niet af nu := En kan nu niet meer gaan wassen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:23

Nee niet die van de Epplejeck.

Wij stonden zegmaar waar jullie stonden rechtdoor, en dan helemaal in de hoek (gewoon rechtdoor lopen totdat je tegen de trailer opknalt).

_O- whahahaha ja dat de bodem afgeeft heb ik ook ervaren, ging samen met een vriendin toen we uit het parcours liepen onderuit. Was ook de bedoeling om elkaar te laten vallen hoor :') . Alleen had zij een beige en ik een witte broek _O-